Természetes jelenség Pajero Sport-nál, hogy 4 kerék hajtás esetén, kanyarban meg-meg szorul a hátsó kerék? Difi zár oldva. Mivel nem központi difis, állítólag ez igy működik, de nekem vannak kételyeim azért... Tapasztalat valakinek?
Melyik fokozatban 4h vagy 4l?
Milyen sebességnél?
Ha középen nincs diffi, akkor nem fog működni szilárd burkolatú úton négykerék-meghajtásban.
Az első és a hátsó tengely nem ugyanannyit forog kanyarban.
Mondjuk a pontos típust, évjáratot nem írtad le, az újabbaknál már szerintem van diffi középen is.
1. meg-meg szorul, tehát blokkolóra áll a kerék.
2. 4h és már indulásnál kis sebességnél is.
3. Pajero Van I K90 2006-os. szóval, akkor hihető?
Nem lehet normális szerintem. Hasonló korú l200-al télen mindig 4h ban járok ha nem száraz az út.
A 4l ami nem használható szilárd talajon
De majd megmondja valaki aki ért hozzá
2003as Pajero owners manualt tudtam előtúrni, ott ez van írva:
“4H
Full time 4-wheel drive
When driving on dry paved road, and slippery road”
Szerény angol tudásom szerint ez annyit tesz hogy száraz vagy nedves burkolt úton való vezetéshez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!