Lenne egy 4 es golf ATD/AXR 101 lovas motorral amit ASZ kódú 130 lovasra cserélnék és hogy ehez milyen papirok kellenek és ezek mennyibe mennének?
Jobban jársz, ha még azelőtt eladod megkíméltnek hazudva, mielőtt elkezded faragni és veszel egy ARL-t helyette.
Egyébként totalcar-on van egy pár éves cikk erről, pont Golf IV-n levezetve a pontos menetét.
Röviden és tömören, nem éri meg a macerát, pláne egy ilyen tömegcikknél, mint a Golf IV
Bontott hengerfejcsavar, meg 230 lóerő?
Oké, csináld, nem szóltam
#1
Szigorított műszaki vizsga kell, megnézik többek között azt is, hogy típusazonos-e az új motor
Tiéd most: ATD
Amit akarsz bele: ARL
A kettő nem ugyanaz, a két utolsó betű különbözik
Mielőtt nekifogsz menj be a közlekedésfelügyletre előzetes engedélyért a kpm-hez
Azért javasolja előttem is a kolléga, hogy menj be a helyi NKH-ba és add elő mit akarsz, mert kb. az ügyintéző hangulatától függ, hogy mennyire akar megsz/patni.
De vedd a fáradtságot és tényleg olvasd el a totalcar-on az ajánlott cikket, az alapján mindent tudni fogsz, merre indulj.
Mondjuk, ha import, akkor egyszerűen meg kell csináltatni kint mindent, beíratni és úgy behozni, akkor százszor egyszerűbb, ami a kinti forgalmiban van, azt átmásolják. Elvileg. Le kell ellenőrizni betűről betűre, hogy jól körmölte-e át a kisasszony a monitor mögött.
De akkor meg már még egyszerűbb, ha veszel egy már kész, normális állapotú autót kint. De ez meg ugye már akkora összeg, hogy akár vehetsz belőle egy Golf V-öt is.
#1,3
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!