Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Sor 2-es motoroknál normális,...

Sor 2-es motoroknál normális, hogy alacsony fordulaton az az érzése az embernek, hogy le akar fulladni?

Figyelt kérdés
Az autósiskolának Kawasaki ER6-oson megy a korlátlan A-ra az oktatás, de rutinpályán, sokkszor azt érzem, hogy mindjárt le akar fulladni, mert 1-esben, alapjáraton olyan darabosan jár. Viszont mentem vele már egy rövid távot városban, és ott sem éreztem, hogy jobban kisimult volna. Ezek ilyenek, vagy tanulómotor révén, ráférne mondjuk egy szinkronizálás.
2022. okt. 16. 18:08
 1/5 anonim ***** válasza:

ez tanulómotor, ki van a bele. Addig hajtják, amig egyáltalán van élet benne. Minél olcsóbban üzemeltetni...méghogy szinkronizálás..


Szóval ezzel a tudattal kell élned.

2022. okt. 16. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Én tudom, hogy ennek oda van a lelke is, hiába mondja az oktató hogy jó, de a kérdés lényege arra vonatkozott, hogy egy jóállapotú sorkettest ha vennék majd, akkor azok is ilyenek?
2022. okt. 16. 18:58
 3/5 anonim ***** válasza:
Kérdés, mennyire darabos, valamennyire normális. A megoldás az, hogy nem alapjáraton mész vele, úgy csak elesni lehet ha véletlenül a kelleténél nagyobbat lépsz a hátsó fékre.
2022. okt. 16. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
A rutinpályát az oktató szerint alapjáraton kell csinálni, akkor megy 9-el. A pálya végén a kisívű dupla kör így is necces nekem. De persze nincs az, hogy pici gázt húz az ember, mert akkor hirtelen ugrik. Tavalytól ugye más pálya van már. De városban 1500-2000-es fordulaton is éreztem, hogy kicsit rángat.
2022. okt. 16. 19:18
 5/5 anonim ***** válasza:
Igen, kéthengeresnél egész más a gázreakció, azért szokták mondani, hogy azzal lehet igazán megtanulni motorozni. Én nem értem, miért jó az alapjárat, egy stabil gázt tartva legalább van lendületed, stabilabban és jobban dönthető a motor, aztán a gáz mértékétől függő intenzitással használod a hátsó féket. Alapjáraton csak magadat szívatod, vagyis hát kevesebb rontási/korrekciós lehetőséget hagysz magadnak a fékhasználatra. Igazából mindegy a sebesség, ha annak megfelelően mozgatod a fejed. Én is az újféle rutint csináltam. Ha 1500-2000-nél is érzed, az tuti a karbiszinkron lesz, na meg az, hogy ez egy iszonyat pici fordulat, araszoláson kívül soha nem engedem a sajátomat sem 3000 alá.
2022. okt. 16. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!