Milyen családi autót ajánlanátok 2millió ft-ig? Dízelben gondolkodunk. Ford esetleg?
16:20 Bocsi de egy kicsit belekötnék.
Ha most a családi autó a téma, akkor ezekből nemsok álja meg a helyét.
Fiat mint gazdaságos kisautó még elis megy, mint tudjuk a motorjuk kifejezetten jó, azonkívül minden más szar.
a pözsot, és a rönót aminek csak a logója jó, én most egy kalap alá venném: Szar, nemhogy családi autónak nemjó, friss jogsis hülyegyerek első autójának se merném ajánlani.
A volvo még oké is hót biztonságos megy mint a gép, aztán ha beszarik, egy TISZTESSÉGES magyar család leis húzhattya a rolót ha szervízelni kell. Trágyahordozó Sx4 a törékenységén kívül semmi baj nincs vele. vigyázol rá örökéletű kis darab, az sx4 limóba még jól is néz ki. Őtsem ásnám el teljesen, de családi autónak én a japánok közt feljebb mennék egyel.
ide még visszatérek egy-két mondat erejéig, de igazából csak nézd végig a többi mien autót vegyek kérdést, több helyen is leírtam már a tapasztalataimat.
Skoda meg igazából nemszar, de nemis jó
Tényleg nem mondhatod rá, hogy egy nagy rakás szar, de ha tényleg nemaz, akkor mért adja el az emberek 80% 4-5 év után, és vesz belőle újat?
Ezzel párhuzamosan egy pl egy Toyotátol rendszerint aki nem megy tönkre anyagilag, vagy nemnyeri meg a lottót, és vesz s8at subarut ferrárit stb, az soha nem vállik meg.
hogy a kérdésre is válaszoljak dizellel nemjársz jobban mint a benzinnel. kevesebbet eszik, de sokszor beszarik, pénzben kb ugyanott leszel, több problémával.
2 millából pedg olyan fullos Avensist kapsz, hogy besza behu.
csak egy példa:
És ez garantáltan elmegy neked 300-400 ezer kilóméterig különösebb probléma nélkül.
20:02!
Egy kicsit én is belekötnék.
Renault-ok nem rosszak. Motorikusan kiválóak, főleg a dieselek. Tény, hogy elektronikát nem tudtak gyártani a franciák még néhány éve, de az újakban már azzal sincs gond, persze 2 milláért a "problémás" évjáratban nézegethet csak.
A Volvo csak addig volt a legbiztonságosabb kocsi, amíg ki nem jött a Megane.... Akkor igencsak lecsúszott a Volvo. Nekem 8.5 éves Clio-m van, és már akkor 4 csillagos töréstesztje volt. 141.000 km van benne, és generátorcsapágyon kívül tényleg csak kisebb elektromos gondok voltak, amik inkább csak idegesítettek, mint problémát okoztak.
Szóval családi dieselnek a Megane 1.5 DCI igencsak jó. Persze nem egy Avensis, ez is tény! Viszont nem 7 évest kapsz belőle, hanem 4 évest.
20:02!
Végre valaki aki kulturáltan válaszol! :)
Ehez hozzá kell tennem, hogy egy 7 éves toyota teljesen hibátlan állapotu is tud lenni, ha nemgyilkolták direktben.
Az enyém pont 7 éves, és még SEMIEN hibája nemvolt.
Ja de a belső világításban kellett égőt cserélni. 220000 km után.
Azt akarom ezzel mondani, hogy egy 7 éves Toyota semmivel se rosszabb mint egy 4 éves akármi más.
De akár egy 10 éves Avensist is vakon megmernék venni, mert tudom, hogy hogyvan összerakva.
Tény, van annyi tapasztalatom a francia autókkal, hogy gyülölöm őket az elejétől a végéig.
eddig amihez közöm volt, mind többet volt rossz mint jó.
Németeket is ismerem, volt is már, illetve sokukról ismerősök meséltek amikor a vásárlás elött körbekérdeztem mindenkit aki hozzáértőnek mondható.
Ha nem muszály nemvennék többet, de ettől még vannak köztük jók, de azokat nemigazán külfödre gyártják.
Egy rövid és egyszerű példa új német autóknál kézikönyben bennevan alapból, hogy mennyi olajat fog enni x kilóméteren. Ha egy Japán verda eszik ugyanennyit az már nagyon csúnya hibának számit.
Illetve a sok német autó jó, de állandóan piszkálni kell őket, láttam már olyan vw-t amire az ára 2 szorosa ráis ment szervízre 2-3 év alatt. (Újonan vette)
Csak véleményekre lennék kíváncsi:
Szerintetek is korea az új japán?
Mer aztán a ford megbízhatóbb mint egy opel..
felszereltségben talán jobb, de továbbra is felejtős mindkettő, ha tényleg a jó és megbízható autó a cél.
A Ford Focus megbízható, és a kategóriájában a legjobb vezetési élményt nyújtja, verve a japán kocsikat, amik ugye egyébként sem a kényelemről híresek.
Nyugodtan vegyél Focust,vagy H-s Astrat. Megbízhatóak, ezért is van belőlük sok céges autó 2-300.000 km-rel. Erre figyelni kell.
Nem kell mindenkinek hinni. Nem csak a Japán autó az autó. Tény, hogy jók, de nem kell őket Istenként tisztelni és szemellenzőt venni, valamint lehülyézni a többi, más autót vásárló embert.
Én személy szerint szeretem, ha egy kocsi beül is élhető, és a Japán kocsik 2002-2004 Corolla, Nissan, stb.. szerintem belül igazán puritán egy elegáns Opel-hez vagy Ford-hoz képpest. De ez szubjektív.
A Ford valóban megbízható, csak sűrün kell szervizelni, amikor összevan épp rakva egész tűrhető.
Ezt a vezetési élményt elmagyarázhatná nekem valaki egyszer.
Mert én ha összeszarom magam akkoris 1000 szer jobban érzem magam a toyotámban, mint ahogy a fordokban, vagy opelekben.
A kényelemről neis beszéljünk talán a 93 as corsa az utolsó nem japán autó amiben még elférek a 2 méter 10 cm mel.
Emellett a toyotámban nemis kell teljesen hátratolnom az ülést. hónapokig kerestem a méretem miatt autot, de végül megtaláltam a számomra tökéleteset.
A Puritán kifejezést ebben a helyzetben nemigazán értem, minden van ami kell, kényelmes, minőségi anyagokból készült, és bírja a strapát, de biztos puritán ha temondod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!