Autó javítas, küszöbcserénél végig hegesztik az anyagot vagy ponthegesztés szakaszosan, kb 5-10 centiméterenként?
Attól függ melyik részen. Fent a falcoknál ponthegesztéssel , elől és hátul folyamatos varrattal, alul megint csak ponthegesztéssel.
Folyamata:
Felmérés, bontás, ha kell mellé foltozás (legyen mire felrakni) , új küszöb méretre vágása, felpróbálás, ajtók felpróbálása (esetleg sárvédő is), kisebb igazítások, majd hegesztés, köszörülés, tömítőzés és alváz és üregvédelem.
Nagyon köszi!
Az az ott alul gondoltam,
alváz és üregvédelem' az mit jelent?
Milyen üreg, pl befújnak a küszöbbe is valamit?
Az alvazvédelem azaz autó teljes alja fújva, vagy csak ahol a küszöb környéke ahol piszkálva volt?
Igen, mivel belülről is védeni kell az anyagot. Egy viaszos folyékony anyagot fújnak be, hogy belülről se kezdjen dolgozni a korrózió.
Kívülről pedig általában ott alvázvédőzik ahol "piszkálva" volt. Ha csak nem kérsz teljes alvázvédelmet.
#6-os, GYÁRILAG is ponthegesztve van. És minden javításnál törekedni kell a gyári megoldásokra.
Amúgy meg felesleges lenne.
#9 max az ajtófalc TETEJÉN.
Azért, mert relatíve ritkán cserélik azt a részt, általában végigvágják alatta ahol el van pusztulva, főként mert nagyon nem minden autóhoz kapsz komplett küszöböt ajtófalccal együtt.
a lustábbja ott is csak végigpöttyözi 1-2 centinként mondjuk, de az nem ekvivalens a gyárival.
Nyilván ha teljes komplettet cserélsz akkor az ajtókéder alatt a falcban ahol gyárilag TÉNYLEG pontozva van ott elég.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!