Leálló motor mitől lehet?
Van egy 2007 Ford 1.6 tdci 109LE Ford Focusom
Ami 2-3 ezres fordulat környékén (amilyen kedve van) csak úgy leáll a motor (a befecskendezés) majd ha gurulok az autóval és lejjebb esik a fordulat akkor vissza jön minden de a befecskendezők nem indulnak el csak újboli gyújtás ráadásánál.
Kezdésnek egy gázolajszűrő cserével kezdek de még nem cseréltem le valamint szerintem a pcv szelep át van szakadva mert ott kifújja a motor az olajos levegőt valamint a levegőcsövei elég olajosak, kiszedtem a map szenzort a folytószelepnél és konkrétan csöpögött róla az olaj 😀
Lehetséges, hogy a hibás mérések (mivel olajosak a szenzorok) alapján áll le a motor vagy mindenképp üzemanyagellátás lehet a probléma?
Olcsó gázolajszűrő okozhat ilyen problémát?
2 ezres fordulatig nincs semmi probléma a motorral csak felette viszont húzni se akar annyira pedig geos turbó van rajt viszont van egy ugyan ilyen focusom ugyan ezzel a motorral ami 90 LE az sokkal jobban húz pedig annak a turbója se geos (wastegates).
Olcsó gázolajszűrőtől nem áll le.
" lejjebb esik a fordulat akkor vissza jön minden de a befecskendezők nem indulnak el csak újboli gyújtás ráadásánál."
Ez mit jelent???
Rendbe kellene tenni először hogy ne okádja az olajat és lehet jó lesz.
Első: Olcsó gázolajszűrőtől nem áll le.
Kicseréltem a gázolajszűrőt egy minőségire (Mann) valamint a pcv szelepet (Átszakadt a membrán) és a probléma megoldódott.
Úgy megy mint még eddig soha :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!