Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Leálló motor és IZZÓ alkatrész...

Leálló motor és IZZÓ alkatrész! Mi lehet a gond?

Figyelt kérdés

Hello!

Az a problémám lenne hogy 92' Renault Clio-m van és a minap egy 20 perces út után egyszerűen menet közben leállt a motor! Félregurúltam és próbáltam újra indítani de semmi! Az önindító nyomja neki de mintha nem kapna benzint a kocsi! Picit vártunk amíg jön a segítség (kb. 20 perc) a vontatáshoz, előtte még egy próba és pöcre indult! Elmentem vele haza leáálítottam és újjabb próba ismét semmi! A benzinszőrő vizsgálva jó! Aztán ma este gondoltam még egy próba és ismét pöcre indul még a hideg motor is! Felnyitom a motorháztetőt járó motornál és azt látom hogy a rugó ami a gázbovdent húzza vissza alaphelyzetbe(az egyik vége a motorblokkba a másik egy kölön helyre csatlakozik)IZZIK!!! Gyújtásnál csak halványan (gondolom mert nem megy a generátor) de járó motornál elég szépen világít! Gondolom ez elektronikai hiba és azért állhatott le a motor is mert a biztik már nem bírták a feszültséget vagy valami ilyesmi! Ha bárki tudna valami segítséget nyújtani azt szívesen venném! Volt már hogy magától megállt menet közben de akkor kuplung 2 és ment tovább! Így nem igazán merek hosszabb útra elindúlni még a szerelőig sem! Előre is Köszönöm!

Laci!


2010. máj. 6. 23:38
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Első körben nézd meg a motor testkábelét! Valahol alul a motor, és a kasztni össze van kötve egy flexibilis kábellel. Vagy kirohadt, vagy meglazult, ellenőrizd!
2010. máj. 6. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Valószínűleg a testkábel lesz a ludas. A motor gumibakokon ül, azok meg szigetelők, azért húzzák be a testkábelt, hogy a motorblokkba beszerelt alkatrészek is egyvezetékesek lehessenek. Ha a testkábel nem érintkezik, a motor akkor is megtalálja a módját, hogy letesteljen - esetedben pont ezen a rugón keresztül, hiszen a másik vége az autó vázához csatlakozik, ahová az akku is ki van testelve (a Zsiguliknak is volt egy ilyen "jó" szokása, csak azok a szívatóbowdent égették el).
2010. máj. 6. 23:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Nagyon szépen köszönöm a gyors választ!

Ha a testkábel a probléma okozhatta ez a motor leállását vagy az más miatt történt?!Van közük egymáshoz a problémáknak? És ha számít akkor általában akkor áll le a motor ha jobbra kanyarodok! Ez a nagyobb leállás is jobbkanyarnál történt! A balra kanyarnál semmi gond soha (még szerencse mert a körforgalomnál izgi lenne)

2010. máj. 7. 00:16
 4/5 anonim ***** válasza:
Okozhatja a motor leállását, mert ha ezen a rugón keresztül nem kap testet a motor, akkor a blokkon keresztül letestelt áramkörökben (pl. a gyújtógyerták áramkörében) nem folyik áram. Az pedig, hogy jobbkanyarban áll le... Nem ismerem fejből a motortér elrendezését, de lehet, hogy jobbkanyarban nem érintkezik.
2010. máj. 7. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

köszi a válaszokat akkor ma leellenőrzöm a kábelt!

Laci

2010. máj. 7. 15:12

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!