Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Citroen C2 első autónak?

MGéza kérdése:

Citroen C2 első autónak?

Figyelt kérdés

Kis fenntartási költségű autót szeretnék, amely elmegy kis távokra, városi körülmények között, aránylag keveset eszik és ha kell, országúton is megállja a helyet. Én VTR vagy tonci modellre gondoltam, azok nem annyira fapadosak.

További szempont lenne, hogy ne legyen szitává rozsdásodva, ezért szemezgetek leginkább franciákkal. Tudom, a Citroen elektronikája hírhedten tré, ezzel mi a helyzet, tapasztalat? Itt is számolni kell olyan szentségelős helyzetekkel mint a Renault Clionál ahol szinte csak úgy lehet normálisan egy első izzót szerelni, hogy szét kell bontani körülötte mindent?

Más ötlete, alternatívája valakinek?



2022. szept. 21. 11:32
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Nagyon elvagy tévedve.

Nincs több baj ezekkel se mint a német autókkal.

Pont a főnök signumjában cseréltek égőt és két szerelő kellett hozzá.

Ennyi.

2022. szept. 21. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Bár nem ismerem konkrétan a C2-t, de ez a "francia autó elektronika ilyen = RÓSZ" szerintem nagyon idejétmúlt, vagy 20-22 évvel legalább. Főleg egy olyan kisautónál, mint a C2, ahol csak az alap dolgok vannak benne, nem nagyon szokott vele gond lenni, mert nincs nagyon mivel. Én inkább a hátsó torziós híd felújítására készülnék fel, ami ténylegesen tipikus PSA betegség ebből az időszakból. Amúgy meg első autónak szerintem teljesen oké.
2022. szept. 21. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
A hátsó torziós híd se minden típusban probléma, feleségemnek is 2008-as C3-asa van és abban nem ilyen a hátsó futómű, igazából nincs vele több baj, mint egy ennyi idős más európai kisautóval és legalább 15-20 éves korukra sem igen rohadnak, ellentétben egy ennyi idős némettel vagy japánnal.
2022. szept. 21. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

C2 1,4hdi-m van.

Nincs benne torziós rugózás.

Sem kettőstömegű, sem DPF.

4-5 literrel eljárok.


Ha nem rozsdás, nincs széthajtva nyugodt szívvel meg lehet venni.

2022. szept. 22. 06:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Ez a "3F" szabály (Ford-Fiat-Francia) már akkor is baromság volt, amikor megemlitette az első beteg...

Tipushiba minden autóban van. Ebben sokat segít a net.

De az többet számít, hogy volt GAZDÁJA, nem csak nyomták neki, mint süket a csengőnek.

Ha választani kell, inkább francia, mint német. Az elektronika mondjuk szeszélyes kicsit, de nem jobban, mint a csillagosban.

(van renault, merci, citroen, hyundai, Suzuki, Opel a tzlajdonomban) a keleti a rügyezik bárhol 15 évesen, a francia szeszélyes, a német mindkettő... Pl az E-osztalyban olyan elektronikai zűrzavar van, hogy már azon filózok, hogy szétkapom az egészet, és újra összerakom normálisan. Amióta megvan, minden hónapban kell rajta valamit matatni. A Renault gyengéje a gyujtótrafó. 2 évente 6 trafo-6 gyertya csere. Citrom meg csak megy... Olajcsere 8000 km után (Mindben!!!), és hálás a dög! Persze aprosagok vannak, + vezérlés!!!


Jó választás a francia elsőnek, de nézd meg milyen az állapota!


És frissen mosott, szilikonozott motortérrel, meleg motorral nem veszünk használt autót!!!

2022. szept. 22. 07:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!