Régi prémium közül melyiket érdemesebb venni, amit olcsóbb fenntartani? Audi, Mercedes, BMW, Volvo?
Mit akarsz te ezekkel a lelakott szutykokkal, ezekre mindre kell nagyon sokat és állandóan költeni.
A prémium autót csak újat érdemes venni, utána már amikor sok vbaj van vele és állandóan költeni kell rá, akkor eladják és majd az új tulaj szív vele.
Nem leszel vele menő mert valamikor ráfogták hogy prémium.
Régebben több kollégám és rokon is megszívta ezekkel.
El kell fogadni, hogy ezeknek egyiknek sem lesz olcsó a fenntartása. Bármikor becsúszhat egy több százezres javítás, és erre lélekben és pénzben készülni kell, hogy ne fájjon.
Ebben egyetértek az egyessel.
Viszont ott a másik oldal, hogy ha viszont rendben tartod, akkor bizony nagyon meghálálja, és nagyon jó, kényelmes velük utazni és megéri az összes ráköltött forintot. Persze el kell dönteni, hogy neked az autó csak egy közlekedőedény, vagy pedig az élmény miatt vezetsz.
Ha az első igaz rád, akkor nem való sem BMW, sem Volvo, sem Audi neked. Ha a második igaz, és erre meg is van az anyagi háttered akkor viszont bátran vegyél egy olyan autót.
Alapszabály: csak akkor vegyél meg egy régi prémiumautót, ha az ársáv tetejéről veszed (azaz egy tényleg jól tartott példányt), aminek követhető az előélete. Ezeknél nagyon sok múlik azon, hogy kik használták és hogyan, hol szervizelték.
Az egy baromság, hogy mindegyik szívás. Nyilván többet kell rájuk költeni mint egy Corollára, de nem tudom ez miért meglepi, sokkal jobbak is. Ha pedig rendszeresen van szervizelve, esetleges típusgondokkal foglalkozva van, akkor egyáltalán nem lesz megbízhatatlan autó.
Ha veszel egy új prémiumautót, akkor egyből a kasszánál fizeted meg a prémiumot. Ha egy használtat veszel, akkor a fenntartási költségen fizeted meg. Ennyire egyszerű, nincs ezen semmi csodálkoznivaló, csak itthon mindenkinek a Dacia meg a Swift meg a Corolla az egyetlen járható út, mert nem képesek belelátni hogy nem mindenki fillérbaszó és valaki szeret jó autóval járni.
Te sem gondolod hogy márkától függ, és ez így kimondható. Még típuson belül is sokszor szerencse kérdése, illetve milyenmotor.., és igen, az ÁLLAPOT!!
Amúgy meg igen, ha tiptop állapotban lévő 15 éves ilyen autó szinte semmiben nem marad el egy mai alsóközéptől sem, szóval ha nem lehet a szervizekben átb.ni mert értesz hozzá, jó vétel lehet bármelyik márkából.
Audival mi a helyzet? Az VW konszernes, a Volkswagen alkatrészek nem jók bele?
Vagy egy Volvot nem olcsóbb fenntartani, mint egy német prémiumot?
Pár alkatrész megegyezhet a Volkswagennel, de pont itt kezdődik a fillérbaszás.
Nem olcsóbb a Volvo sem.
Ha prémium autót szeretnél akkor ne az legyen az első szempont hogy mennyibe kerül a fenntartása.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!