Vajon mitől lett az új kormánymű is kopogós?
Durván 300 ezer km után elkezdett középállásban kopogni. Először csak teremgarázsban autó mellett állva, kormányt megrángatva kattogott, aztán már állandó zörgés menet közben. Ha picit jobbra-balra mozgattam ilyenkor a kormányt, csak úgy tudtam menni kopogás nélkül. Középállásban zörgés, egyébként csend.
A futómű több helyen is át lett nézetve, cserélendő szilenteket, beállítási hibákat sehol nem találtak.
Maradt az, hogy cseréljünk kormányművet.
Szereztem egy keveset futott bontottat, amit beépítettek.
Teljesen megszűnt a kopogás, csodás volt. Mint egy új autó, tényleg. Semmi hang.
Azóta eltelt 20 ezer km átlagos utakon használva.
Megint egyre jobban kopog.
Mitől gyorsulhatott így fel a kormánymű kopása?
(méretben, et-ben passzoló kerék van fent, az is volt)
Kutyacsontok voltak cserélve, de próbaképpen kivettem őket, nem kotyognak. Sőt, kipróbáltam azt a nemszabad dolgot is, hogy fogtam kivettem mind a 4-et. Ne mozogjanak se ők, se egyéb más. Nyilván borzasztó imbolygós lett az autó, de a zörgés változatlan maradt.
Vagy másra gondolsz?
Ha nem a futómű és biztos a kormánymű kopog, akkor egyszerűen belenyúltak a rosszba, a bontott alkatrészek már csak ilyenek, mindig lutri.
Na meg az sem árt, ha álló helyzetben nem tekergeted a kormányt, nagyban növeli az élettartamát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!