Honda Cbr 125-Cagiva Mito 125 meiket erdemesebb? mik az elonyok es a hatranyok? Es ha akkartok akk egy jo linket is adhatok meiket erdemes meg venni mert a kozel jovoben tervezek venni eggyet. Elore is koszonom szepen a valaszokat.
tapasztalatott irjatok inkabb ha lehet
Mert ha valamit gondolsz az annyira nem tuti de ha
tapasztaltad akkor jobban tudod
koszi.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hat a honda 4 utemu, a cagiva 2 utemu! A honda annyira nincs kihegyezve kezesebb mint a mito es nem fogyaszt annyit! Viszont dragabb...de nincs annyi kolteni valo ra! Nem megy annyira jol mint a mito! A mito valamivel valszeg olcsobb vagy 1 arban vannak..az 2 utemu igenyesebb tobbet porog igy tobb figyelmet igenyel es tobbszor meghibasodik! A mitonak egy brutalis sebessege es gyorsulasa van ami karpotol az elobbiekert! A fogyasztasa elegge sok mivel nagyon ki van hegyezve egy 125oshoz kepest ami 34 loeros aa MITO. En Valoszinuleg cbr-t vennek mivel olcsobb a fenttartasa de ha sok penz lenne benzinre meg kopo dolgokra gondolkodas nelkul mito lenne!
Remelem segitetem!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Először is ne vedd kioktatásnak, de tanuld meg használni a helyesírás ellenőrző programot.
Egyébként a két motor teljesen különböző, a Honda négyütemű, a Mito kétütemű. Gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy a Honda blokkja kb. 14 lóerős, és elpusztíthatatlan, míg a Cagiva blokkja kb. 25 lóerő, de igényli a törődést.
Mivel nekem volt már kétütemű motorom (Honda NSR125), és négyütemű is (Yamaha SRX6), ezért a tapasztalatom az, hogy a négyütemű elvisz a világ végére a legkisebb panasz nélkül, míg a kétütemű nem biztos.
De azt azért elmondom, hogy a Honda egy fiatalnak nagyobb élmény volt a maga visító, kerregő blokkjával, és az olajszaggal, mint a másik gép.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Elso vagyok! Kedves masodik..ebben nembiztos h a 4 t sokkal megbizhatobb...valoszinuleg igen..de nekem a robogomba 4t-ben sokkal megbizhatatlanabb volt es sok bajom volt es a mostani 2 t nagyon jol megy..ez csak sajat tapasztalat!
A kerdezonek!
Itt van 1 mito persze ezen azoldaon meg talalsz ha beirod a keresobe!: [link]
s pl itt egy cbr [link] itt is a kereso talal tobbet
mindenket valaszolonak koszonom szepen a segitseget
en nem igazan ertek a motorokhoz nekem arra kell fel ulok es megyek szerintem a hondat valasztom de ha talalok egy 125ccm-es Yamahat akkor valoszinuleg azt.Amit linkeltel aza mito nagyon szep csak aza gond nem ertek hozza.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Mitom volt kiskoromba, én szerettem és semmi bajom nem volt vele, hidd el fél év után nem lesz elég a 4T ereje 15 ló Mito kb duplája 30-35 ló aszem 24 kw. Mito olcsóbb és a szélesebb gumijaival lehet döntögetni rendesen és ha kell oda tudsz neki pörkölni, városba nincs ellenfele. Veszel egyet 330-360 körül és ha még költeni is kell rá tegyük fel20-30 ezret van 2-3 évig egy erős dögös motorod. Link:
Ez a kettő elég korrekt, 1995-ös kicsit drága ennyiért, de nem tudom menyit szánsz rá.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Tapasztalatom CBR-el kapcsolatban:
Kis fogyasztású tanuló motor, megjelenése kicsit nevetséges, főleg egy biciklire hasonlít, de én szerettem:D
NAGYON GYENGE!! Pikk pakk meguntam sajnos, nem gyorsul rendesen, ki kell nyomni a szemét, hogy jól menjen persze így már nem kis fogyasztású. Pár dolgot elégé elspóroltak belőle: pl nincs vészleállító ( hanyagságra és olcsóságra utal) fékek nem a legjobbak, kapcsolók, műszerek olyanok amilyenek, egy új motortól jobbat vártam. Végseb. 120 volt nálam. Kicsit elment a kedvem tőle, mert gyenge, de komoly bajom nem volt vele, tehát nem rossz motor, de ha már a téma CBR vs Mito, vettem volna egy mito-t olcsóbban, régebbi motoroknál ugyis lehet alkudni ,ha rá is költök kicsit, ugyanott vagyok és megy mint a disznóóó! CBR-em után egy R6-ost vettem, hatttalmas ugrás volt 125 4T ről felülni egy 120 lóerősre, ezért is jobb a Mito megszokod az erőt, bár 35 ló ról se egyszerű 120-ra ugrani, de mégse akkora szakadék. SZerettem a CBR-t de a voksom +1 a Mitora
koszi szepen mind kettotoknek
nekem is valamivel jobban teccik a mito csak aza baj allitolah az szervizelni kell sokat eszik meg fél évente ra kell kolteni egy vagyonyt
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!