Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Honda Cbr 125-Cagiva Mito 125...

Honda Cbr 125-Cagiva Mito 125 meiket erdemesebb? mik az elonyok es a hatranyok? Es ha akkartok akk egy jo linket is adhatok meiket erdemes meg venni mert a kozel jovoben tervezek venni eggyet. Elore is koszonom szepen a valaszokat.

Figyelt kérdés

tapasztalatott irjatok inkabb ha lehet

Mert ha valamit gondolsz az annyira nem tuti de ha

tapasztaltad akkor jobban tudod

koszi.


2010. szept. 24. 22:07
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Hat a honda 4 utemu, a cagiva 2 utemu! A honda annyira nincs kihegyezve kezesebb mint a mito es nem fogyaszt annyit! Viszont dragabb...de nincs annyi kolteni valo ra! Nem megy annyira jol mint a mito! A mito valamivel valszeg olcsobb vagy 1 arban vannak..az 2 utemu igenyesebb tobbet porog igy tobb figyelmet igenyel es tobbszor meghibasodik! A mitonak egy brutalis sebessege es gyorsulasa van ami karpotol az elobbiekert! A fogyasztasa elegge sok mivel nagyon ki van hegyezve egy 125oshoz kepest ami 34 loeros aa MITO. En Valoszinuleg cbr-t vennek mivel olcsobb a fenttartasa de ha sok penz lenne benzinre meg kopo dolgokra gondolkodas nelkul mito lenne!

Remelem segitetem!

2010. szept. 24. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
100%

Először is ne vedd kioktatásnak, de tanuld meg használni a helyesírás ellenőrző programot.


Egyébként a két motor teljesen különböző, a Honda négyütemű, a Mito kétütemű. Gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy a Honda blokkja kb. 14 lóerős, és elpusztíthatatlan, míg a Cagiva blokkja kb. 25 lóerő, de igényli a törődést.


Mivel nekem volt már kétütemű motorom (Honda NSR125), és négyütemű is (Yamaha SRX6), ezért a tapasztalatom az, hogy a négyütemű elvisz a világ végére a legkisebb panasz nélkül, míg a kétütemű nem biztos.


De azt azért elmondom, hogy a Honda egy fiatalnak nagyobb élmény volt a maga visító, kerregő blokkjával, és az olajszaggal, mint a másik gép.

2010. szept. 24. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

Elso vagyok! Kedves masodik..ebben nembiztos h a 4 t sokkal megbizhatobb...valoszinuleg igen..de nekem a robogomba 4t-ben sokkal megbizhatatlanabb volt es sok bajom volt es a mostani 2 t nagyon jol megy..ez csak sajat tapasztalat!

A kerdezonek!

Itt van 1 mito persze ezen azoldaon meg talalsz ha beirod a keresobe!: [link]

s pl itt egy cbr [link] itt is a kereso talal tobbet

2010. szept. 24. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:

mindenket valaszolonak koszonom szepen a segitseget

en nem igazan ertek a motorokhoz nekem arra kell fel ulok es megyek szerintem a hondat valasztom de ha talalok egy 125ccm-es Yamahat akkor valoszinuleg azt.Amit linkeltel aza mito nagyon szep csak aza gond nem ertek hozza.

2010. szept. 24. 23:33
 5/12 anonim ***** válasza:
Ha nemigazán értesz hozzá akkor cbr. Abba biztos nemkell kb 15ezer kmerenként blokk felújítás :D
2010. szept. 25. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
akk az koszi:)
2010. szept. 25. 11:48
 7/12 anonim ***** válasza:

Mitom volt kiskoromba, én szerettem és semmi bajom nem volt vele, hidd el fél év után nem lesz elég a 4T ereje 15 ló Mito kb duplája 30-35 ló aszem 24 kw. Mito olcsóbb és a szélesebb gumijaival lehet döntögetni rendesen és ha kell oda tudsz neki pörkölni, városba nincs ellenfele. Veszel egyet 330-360 körül és ha még költeni is kell rá tegyük fel20-30 ezret van 2-3 évig egy erős dögös motorod. Link:

[link]


[link]


Ez a kettő elég korrekt, 1995-ös kicsit drága ennyiért, de nem tudom menyit szánsz rá.

2010. szept. 25. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

Tapasztalatom CBR-el kapcsolatban:

Kis fogyasztású tanuló motor, megjelenése kicsit nevetséges, főleg egy biciklire hasonlít, de én szerettem:D

NAGYON GYENGE!! Pikk pakk meguntam sajnos, nem gyorsul rendesen, ki kell nyomni a szemét, hogy jól menjen persze így már nem kis fogyasztású. Pár dolgot elégé elspóroltak belőle: pl nincs vészleállító ( hanyagságra és olcsóságra utal) fékek nem a legjobbak, kapcsolók, műszerek olyanok amilyenek, egy új motortól jobbat vártam. Végseb. 120 volt nálam. Kicsit elment a kedvem tőle, mert gyenge, de komoly bajom nem volt vele, tehát nem rossz motor, de ha már a téma CBR vs Mito, vettem volna egy mito-t olcsóbban, régebbi motoroknál ugyis lehet alkudni ,ha rá is költök kicsit, ugyanott vagyok és megy mint a disznóóó! CBR-em után egy R6-ost vettem, hatttalmas ugrás volt 125 4T ről felülni egy 120 lóerősre, ezért is jobb a Mito megszokod az erőt, bár 35 ló ról se egyszerű 120-ra ugrani, de mégse akkora szakadék. SZerettem a CBR-t de a voksom +1 a Mitora

2010. szept. 25. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

koszi szepen mind kettotoknek

nekem is valamivel jobban teccik a mito csak aza baj allitolah az szervizelni kell sokat eszik meg fél évente ra kell kolteni egy vagyonyt

2010. szept. 25. 22:53
 10/12 anonim ***** válasza:
ha félévente rá kéne költeni egy vagyont, nem is lenne már az utakon Mito, és ha megnézed használtautót még a régi Mitok is futnak, amik már vagy 20 évesek is vannak, kiforott kis gépek azok, de ennyi erővel írj ki egy olyat, hogy Mitoval kapcsolatos tapasztalatokat várok, és meglátod, hogy akinek van Mitoja nem költ rá vagyonokat félévente, mert nem kell, akinek nincs Mitoja az meg irigykedik, h ő kullog az autók mögött a Mito-s v Rs-es meg odalép és már sehol nincsen. Aki gyilkolja az minden motorra rákölt félévente rengeteg pénzt.
2010. szept. 26. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!