A Suzuki Swifteket miért nézik le a gyenge kasztnija miatt?
A Totalcar feltett egy cikket, hogy idén 30 éve kezdődött a Suzukik gyártása Magyarországon. Érdekességekkel, archiv fotókkal, stb.
Na de a kommentek amik a Facebookon jönnek a link alatt, valami elképesztő.
Az emlékek, pozitív tulajdonságok, stb, mesélése helyett a lenéző "vajon hányan haltak meg ilyenben" "gördülő koporsó volt" és társai...
Múltkor itt is tömkelegével jöttek a pesszimista kommentek, amikor valaki azt kérdezte, hogy van-e légzsák a régi Suzuki Swiftekben
Miért így kell hozzáállni? Tényleg olyan nagyon világvége gond a gyenge kasztnija?
Nekem 2 dolog jutott eszembe:
- Egyrészt tudni kell normálisan, ésszel, a szabályokat betartva közlekedni vele, és akkor nem karambolozik az ember, akkor pedig nem hal meg
- Feltételezem, a többi korabeli "versenytársban" (F-Astra, B-Corsa, Clio I./II., stb.), se lenne sok esélye az embernek, ha mondjuk neki megy vele egy kamionnak vagy egy X6-osnak
Akkor a fentieket tekintve, miért csak a régi Swiftet fikázzák a gyenge kasztni miatt?
Nem CSAK a régi Swifteket fikázzák, viszont azokat van miért.
állj hozzá úgy, hogy aki a Swiftre rosszat mond, az nem téged sért meg, hanem egy autóról mond véleményt.
Pláne, hogy a "100 ropim van, és autót akarok ami önerőből gurul" kérdéseknél ajánlani szokták a vasaló Suzukit, mert még mindíg van belőlük szép számmal.
A halál viszont többnyire szemből jön az utakon és nincs tekintettel arra, hogy mennyire vagy figyelmes vagy szabálykövető.
akik a trabant, kispolski autókat ismerték, és a váltás után nem tudtak az első suzuki szériából venni, azoknak nem maradt más, mint alázni..
A szwift pont olyan lemezből készült, annyi védelemmel, amivel akkor el lehetett adni a világban. Én is akkor vettem egy szwiftet, fél évet vártam rá. Akkoriban a nyugati országok igényeit próbálták kielégíteni. Amerikában az itteni szwiftet Geo néven árulták, ugyanolyan lemezvastagsággal.
Harminc éve van különféle szwiftem, de még egyszer sem éreztem a koporsóhatást.
Hogy hányan haltak meg ilyenben? Nem tudom, de a szwift másfél évtizedig vezette az eladott autók listáját...ennyi hülye ember lenne?
Az első szwifteknek sem volt gyenge kasznija, pont olyan erős, mint a mostaninak..most sportszwiftem van, még nem volt gond a koporsóval.
Aki ezt terjeszti, igazi (irigy)seggfej.
A futball szurkolók miért fikázzák a rivális csapatokat?
Az autósoknál is hasonló a mechanizmus.
Van egy csoport, akik a régi Swifteket fikázzák, de ott vannak a francia, olasz autók ellenzői, a "minden BMW-s bunkó" és a többi klikk.
Ne akard az okokat műszaki szempontból megfejteni, pszichológiai feladvány, sok ember szeret úgy egy csoporthoz tartozni, hogy közben szükségét érzi a riválisoknak beszólást.
"Egyrészt tudni kell normálisan, ésszel, a szabályokat betartva közlekedni vele, és akkor nem karambolozik az ember, akkor pedig nem hal meg"
Nézd, ha ennyire nettó kreténségeket írsz, akkor eléggé elmegy az ember kedve attól, hogy vitába szálljon veled.
Majd meséld el az összes ártatlanul meghalt autósnak és utasnak, hogy miért nem vezettek normálisan, miközben mondjuk egy részeg kamionossal ütköztek, Te ostoba debil f#sz.
" 5/5 anonim ***** válasza:
És mégis többen halnak meg ma az utakon, mint ebbe az allitolagos koporsoba🤷♂️"
Mert aki egy Suzuki Swiftben hal meg, az nem az utakon történik? Felrobban állóhelyben a garázsban, vagy hogy gondoltad?
"Tényleg olyan nagyon világvége gond a gyenge kasztnija?"
Szerintem alapvetően fontos a biztonság, ami egy régi Swiftben nincsen meg. Ha bármilyen baleset ér, akkor halott vagy súlyos sérült vagy, miközben egy nagyobb, jobban felszerelt kocsiból kiszállsz és leporolod magad. Azért nem mindegy.
Nyilván a versenytársak sem voltak jobbak, a presztízsük sem magasabb azoknak se.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!