Opel astra h gtc jó választás?
H GTC-m van, 2008-as, Z16XER-rel. Nincsen vele semmi problémám. Rohadásra mérsékelten hajlamos, az alvázzal többnyire nincsen baj, inkább a futómű körül szokott, bekötési pontoknál, azokra érdemes ránézni.
Az 1.7 dízel egy nagyon jó motor, roppant egyszerű és megbízható, olcsón fenntartható, problémamentes.
Egy valamire készülj fel: eléggé kevés van belőle, szóval GTC-specifikus alkatrészeket (elsősorban karosszériaelemeket) elég nehéz találni hozzá bontóból és drágák, pl. én egy front maszkra vadászok már egy ideje, de míg a sima 5 ajtósé 8-10 ezer, addig a GTC-é 40-45 ezer és nem is mindig lehet találni.
Karosszériaváltozattól függetlenül nagyjából ugyanazok a típushibái mint bármely H Astrának.
Már kezd eljárni felettük az idő, idősödő típus. Ettől függetlenül ár-érték arányban teljesen jó, nem véletlenül van belőlük ilyen rengeteg. Facebookon van külön GTC-s csoport. Szerintem ha ott visszaolvasol egyszerűbb, mint hogy én itt elkezdjem sorolni, ami eszembe jut róla.
Egyik barátomnak volt kettő is belőle, egy 1,6 (105 le) meg később egy 1.8 (140 le)
Kívülről vagány forma, még mai szemmel is szép a coupe forma, a sima H Astra-val szemben.
A 140 lovas elég jól húz, nyilván nem sportkocsi, de ahhoz elég, hogy dinamikusan lehessen vele közlekedni.
A 105 lovas lényegesen több alázatot követel...
A beltér már akkoriban is (új korában) rettentően unalmas volt, így arról nem tudok ódákat zengeni.
Fenntartásról nincs infóm, de nem panaszkodott a barátom, hogy különösebben problémás lenne, bármelyik is.
"A beltér már akkoriban is (új korában) rettentően unalmas volt..."
Ne az alap full fapad TID-kijelzős változatot vedd! Ma már persze ezek nem nagy szavak, de 2004-ben amikor a típus kijött, nagyon nem volt általános a kategóriában a színes kijelzős navigáció, multikormány, fűthető combtámaszos Recaro bőr ülések, esetleg egy full üveg panorámaszélvédő: [link]
Volt színes beltér is, többféle színben. Pl.: [link]
stb.
Akkoriban ez egyáltalán nem volt unalmas. Tedd egy G Astra mellé a belteret, ég és föld!
Még egyszer: 2004! Akkoriban még bővel Ladák és régi Swiftek rohangáltak. Azokhoz képest ez egy űrhajó volt. És ez csak a beltér! Az aktív kanyarkövetéses bixenon fényszórók, esőszenzor, fényszenzor, gyári tolatóradar, TPMS 2004-ben!!!, adaptív lengéscsillapítás-vezérlés, gombnyomásra kapcsolható "sport" funkció, nem igazán volt egy lefutott, unalmas dolog akkoriban, főleg ebben a kategóriában.
Ezek persze nem az alapfelszereltség része, de nem is kötelező alapváltozatot venni. Ha az ember türelmesen vár, lehet ilyeneket is kifogni. A mai napig tömegesen hordják be külföldről is a típust.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!