Volkswagen Lupo vélemények, milyen motorral érdemes venni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
#10#
Nem tudom, nekem a kérdésből nem igazán az jön át, hogy a Lupo lenne a kérdező minden vágya, sőt inkább kételkedik, hogy jó lesz-e.
Valójában semmit nem tudunk arról, miért is került képbe a Lupo, miért azt akar venni, az biztos, hogy nem egy konkrét darabról van szó, azért kérdés, hogy milyen motorral, elég lesz-e, stb.
17-18 éves autóról van szó, de azt sem tudjuk, valójában nem az áll-e a háttérben, hogy kevés pénzből szeretne a kérdező nem tucat autót. Az úgy veszélyes kísérlet, de az is lehet, valóbban tetszik neki a Lupo, van annak az autónak valami bája, csak hát az állapota kérdőjeles.
Az sem egyszerű, hogy kinek, mennyire elviselhető, netalán kényelmes autóban utazni.
Több az annál, hogy mekkora a hely (ami a Lupoban kicsi), de lényeges kérdés, hogy az utasoknak milyen az egészségi állapota.
Egészséges ízületekkel meglepően pici helyre is be tud vackolódni, ami kényelmetlen, de rövid távon elviseli.
Nagyon sok ember küzd azonban ízületi problémákkal, amivel sok esetben még fájdalom nélkül is együtt tud élni, ha nem kényszerítik be olyan testtartásba, ami fájdalmas neki.
Életszerű, hogy az idősebbeknél sokkal gyakoribb, hogy bizonyos helyzetekben fájnak az ízületeik, vagy csak a mozgásuk nehézkes, de már az is elég, hogy egy pici, két ajtós autóba ne szeressenek hátra beülni, mert onnan ki is kell majd szállni.
Idősebb emberek szállításához, még ha az nem is napi szinten történik, sokszor nem ideális egy pici, két ajtós autó, de lehetnek kivételek.
Nem csak a termet, a mozgékonyság is fontos.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Erről a típusról azt hallottam hogy a gyenge pontja a váltó, abban van egy robot ami meg tud hibásodni. Nekem az 1.4 dízel tetszett, azt mondják rekordot döntöttek vele fogyasztásban, 2,8 l/100km...
Én nem vennék ilyet, mert gyanúsan többet fogsz rákölteni, mint amennyiért megveszed.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én 1.0-et nem vennék, még ehhez a kasztnihoz is nagyon gyenge az 50 lóerő és a 17 másodperces gyorsulás. Az 1.4 16V 100 lovas változat, már élhetőbbnek tűnik a 10 másoperces gyorsulásával, de még az 1,4 16V 75 lóerő is elfogadható 12 másodperces gyári adatokkal, vagy a korábban említett 1,4 PDTDI. Meg természetesen ebbe a kasztniba a GTI az álom, de nyilván, ha szűkös a keret, az nagyon nem fog beleférni.
Az se jó ha állandóan forgatni kell, meg kinyomni a szemét, egy előzéshez.
Ez nyilván a fogyasztásra és a tartósságra sem lesz jó hatással.
Az alkatrész meg abból a szempontból szerencsés, hogy a VW-ekhez nem nagyon lesz olyan, hogy nem lesz alkatrész. Nem vagyok benne 100%-ig biztos, de valószínűleg a Polo alapjaira épült az autó (esetleg Seat Arosa). Amik kritikusabbak lehetnek a karosszéria elemek. Ez régen is és ma meg már főleg ritkább autónak számít, pont most néztem a hahu-n Lupo-ból összesen 40 darab eladó van, míg Polo-ból 679.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!