Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Volkswagen passat b6 személygé...

Volkswagen passat b6 személygépjárművet milyen motorral felszerelve érdemes megvásárolni?

Figyelt kérdés

Illetve vásárlásnál mire érdemes odafigyelni?

A kiszemelt valószínűleg dízel üzemű lenne, mert napi 200km ingázásra kellene. Csak azon belül nem ismerem egyiket sem és ezáltal tapasztalatom sincs velük…

Köszi hogy elolvastad kérdésem!



2022. febr. 8. 22:54
 1/8 anonim ***** válasza:
35%

A korai darabokban még volt 1.9TDi, ha találsz még egyben lévő példányt, jó lehet.

2.0 dízel már problémásabb volt.

2022. febr. 8. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
1.9Tdi örök élet +1 nap
2022. febr. 9. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Őszintén?

500.000 km-t futott kocsinál szinte mindegy (az órát ne is nézd, Magyarországon tök felesleges kiegészítő 😅)


Emeld meg, nézd meg mennyire rohad, aztán ülj be, menj vele egy kört. Ha megy rendesen, nem okádja a füstöt akkor egy darabig bírja még. Ilyen korú autóknál már csak az állapot a lényeg.

2022. febr. 9. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Attól függ mennyi a keret.

Volt 1.9 PD-vel, az is jó választás, valamint a kései darabokat szerelték 2.0 CRTDI-vel, az is oké. De az árban jó nagy különbség van.

2.0 PD ami problémásabb, de annak is utána lehet járni, hogy melyik motorkód kerülendő, nem az összes

2022. febr. 9. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat mindenkinek!

#4 Keret 1,5-2M de a 2 már nagyon a teteje

Illetve a 2.0 PD-ben az összes motortípus kerülendő? Hallottam még hogy a 140 és a 170 lovas megbízhatósága között nagy a különbség de lehet csak teória

Meg hogy inkább crtdi vagy a 105 lovas tdi

2022. febr. 9. 10:13
 6/8 anonim ***** válasza:

Én a 105 lovast elengedném, az azért elég halovány ekkora kasztniba. A 140 lóerős CR tökéletes választás, agyonüthetetlen motor. 2.0 PD-ből utána kell olvasni a motorkódoknak, ahogy írtam, vannak jobban.


#4

2022. febr. 9. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
61%
A facelift utáni 2.0 CRTDI-ket szabad venni csak. Ebben a generációban az 1.9 PDTDI sem jó már, ezek már nem a 131 lovas euro 3-as acéltömbök, ami sosem pusztul el, hanem euro 4-es, problémásabb konstrukció. De mondok még valamit, nem okés a napi 200 km ingázás, pláne nem egy olcsó, agyonhajtott autóval. Nem éri meg.
2022. febr. 10. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
1.9 PD lehetőleg gyárilag DPF nélküli változatban (BXE), és kalkulálj hozzá egy csapágyazást megelőző jelleggel, pl totalcar is írt róla cikket. CR-t újabb évjárat miatt drágább megvenni, első évjáratok ott is örökölték az olajpumpa hibalehetőséget a 2.0 PD-től, de legalább DPF-hez lett tervezve, kevésébé nyűgös a koromszűrő már amennyiben létszükséglet a kedvezőbb euro besorolás. Rozsda lesz amúgy szerintem a fő ellenséged. Napi 200 km azt jelenti, hogy kb 10 ezer forintot költesz _minden_munkanap_ (csak nagyságrendileg) a bejárásra, számold ki, hogy neked megéri-e, szerintem olcsóbb az albérlet.
2022. febr. 11. 01:56
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!