Ha lent fog a kuplung (kb a pedálút felétől), és viszonylag rövid szakaszon, az mit jelent?
Csak állítani kell rajta? Vagy kopott?
Ne kövezzetek meg, nőből vagyok. Ma mentem a testvérem autójával, és nekem nagyon furcsa volt az enyémhez képest.
Kopott kuplungra inkább az jellemző hogy fent fog és kicsi tartományban, előrehaladott (azaz már rég cserélni kellett volna) állapotban csúszik.
Autótól is függ, például általánosságban azt tapasztaltam hogy régi autóknál inkább feljebb szokott fogni a kuplung (akkor is ha új a szett), modern autóknál lejjebb. Ahogy a fék is.
7. Legalább hülyeséget ne írj.
A jó kuplung az a pedál felétől fog és kb a három negyedénél már teljesen fog, aztán van egy kicsi holtjátéka.
Auto specifikus is lehet.
Nekem A4 Audi B5-om van.
Vadi uj kuplunggal felso 3/4-nel fog kb es azonnal, csusztatni szinte nem lehet.
VW Golf II-esen tanultam vezetni. Also 1/3-nal fogott a kuplung es kb. felso 2/3-ig lehett csusztatni. Igazi tanulo auto volt. Kezdokent lenduletesen tudtam vele indulni a zold lampanal.
#8 Te ne írj hülyeséget.
Úgy állítottam be, ahogy a gyári szervízkönyv előírja. Pedálmagasság és a pedál holtjáték is a tűrésen belül van, és a másik végén a bovden állítócsavarnál is a kiemelőkernál is pont annyi a holtjáték, amennyi kell. És ezek mellett a beállítások mellett úgy működik, ahogy leírtam. Már 14 éve így használom, és semmi baja. Másik, azonos típus ugyanilyen. Biztos hülyék a mérnökök, hülye a szervizkönyv, de a pedál felénél fogáspontot író alulképzett fotelfizikus, na annak van igaza.
Megszoktam már, hogy a képzetlen birka barmok mindenhol többségben vannak, így külön köszönöm nektek a nulla százalékot, így legalább biztos, hogy nem hasonlítok rátok :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!