Minek még mindig a PÁV teherautókhoz, kamionokhoz?
ha majd egyszer beülsz egy Volvo, MAN kormánya mögé, aztán hátraballagsz, és meglátod mi mindenre kell ügyelni a pót és traktor közti helyes összekapcsolásnál, a pót méretére is kell egy pillantást vetni..ez persze csak látvány..aztán tolatni, száguldani 40 tonnával, pláne hűtőkamionnal..országhatárt átlépni, ügykezelni.
A PÁV csak próba, ha azon átmész, még semmit nem tudsz a vezetésről, gépjárműkezelésről. Ráadásul a PÁV csak egy lépcsőfok a kamionvezetés felé vezető göröngyös úton.
Nem véletlen a neve is: pályaalkalmassági vizsgálat.
Sokak még ezt sem tudják teljesíteni.pláne a PÁV I.-et.
#4
Amit leírtál, annak semmi köze a PÁV-hoz. Lényegében engem igazolsz.
"Ez idő alatt igen nagy szakmai tapasztalat és ismeretek birtokában tudtuk kialakítani és folyamatosan fejleszteni speciális módszertanunkat."
Tipikus kommunista szöveg. Amúgy eszerint nincs nagy haszna az egésznek, mert annyit nem tudnak megértetni a kamionosokkal, hogy ne túrják már le a kanyarodó autóst az útról, meg tartsanak megfelelő követési távolságot. Jól beszél az egyik hozzászóló, ez csak pénzbeszedés. Van olyan ország, ahol egyáltalán nincs PÁV, mégis tudnak közlekedni a kamionosok. Innentől kezdve ez csak lehúzás.
#9
Most alapítottuk meg, hogy semmit nem mér alkalmasságilag a PÁV. Személyautóhoz méginkább felesleges lenne. Ne az érzelem beszéljen belőled, hanem az ész.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!