Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Erőtlen a motor alacsony...

Hagyma9110 kérdése:

Erőtlen a motor alacsony fordulaton??

Figyelt kérdés

Adott egy G astra 1.4 ecotech

Melegben 2-3ba hiába taposom a gázt.. mintha gondolkozna 2-2,5ig aztán megy rendesen és a motor se pörög fel addig ahogy szokott. De csak melegben csinálja ezt. Most felraktunk egy sport légszűrőt hogy mivan ha nem kap elég levegőt..de ugyan úgy produkálja



2022. júl. 25. 07:22
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
84%

Vegyél te is vagy 5 doboz nyugtatót, mert mire rájössz, megőrülsz.

Nálam ugyanez, már gyakorlatilag csak a komplett motort nem cseréltem.

Hibakód természetesen nincs nekem, mi a p.csának lenne, azért találták ki.

Amiket eddig cseréltem, és nem változott semmi:

Elektromos fojtószelep, gázpedál-jeladó kábelköteg, gyertyák, trafó, gyertyakábelek, map szenzor, felső holtpont jeladó, benzinszűrő, macskámszőrösvalaga.

2022. júl. 25. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:

Ma reggel láttam hogy a kiegyenlítő tartályon repedés van. Nem mehet el a nyomás ott ?

2-3hete szenvedek ezzel és agybajt kapok..

2022. júl. 25. 07:34
 3/14 anonim ***** válasza:
91%
Melegben ritkább a levegő oxigéntartalma, és pont az ilyen kismotorok meg is érzik. Anno nekem se akart menni az 1.4-es escortom nyáron.
2022. júl. 25. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
91%
Hármas jól mondja, ez az átka az ilyen kismotoroknak.
2022. júl. 25. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
Hát nem tudom... 1.4-es Cliomnak semmi baja nincs. Ez nem lehet ennyire meleg függő.
2022. júl. 25. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
94%

Mondjuk kívancsi lennék, mikor indult meg egy 1.4 szívómotor 2500 fordulat alatt...

Használd a váltót arra amire való, ha padlógázzal gyorsítani akarsz, akkor pörgesd 4-5000-ig.

Egyébként melegben minden motor gyengébb, "hígabb" a levegő.

2022. júl. 25. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:

1 vagyok, azért cseréld ki a kiegyenlítőt, lehet, nem véletlenül repedt meg. :(

Sokáig nem bírja a hűtőrendszer a túlnyomást.

A kiegyenlítősapkák meg okosan úgy vannak kitalálva, hogy marha nagy nyomáson nyit ki, ha hengerfejes a motor, fix, hogy hazavág valamit a hűtőrendszerben.

2022. júl. 25. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
79%
Tegyél fel két sport légszűrőt hátha jobb lesz.
2022. júl. 25. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

1 egységnyi hideg levegőben több oxigénmolekula van mint ugyanannyi meleg levegőben, ezért megy jobban hidegebb/hűvösebb időben az autó. Nem hiába találták ki pl az intercoolereket.

Nekem 1.4 Z14XEP és 1.6 X16XEL Opeljeim vannak, de én is észrevettem, hogy ilyenkor pl hajnali 6 óra körül jobban mennek amikor még hűvös van, mint nappal amikor 30 fok van. 30 fok feletti melegekben úgy érezni, mintha el lennének lustulva. Kis motornál nyilván jobban érezni ezt a jelenséget.

2022. júl. 25. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
Minden +10°C 1% teljesítményt vesz el a motortól. Tehát mondjuk a +10 és a +50 fokos különbségnél 4%-al csökken a motor teljesítménye. Ez egy 1.4-es szívónál, ami mondjuk 90le kb. 4le veszteség.
2022. júl. 25. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!