8, 10 akkor csak annyi a baj, hogy nem értesz hozzá. Ugyanolyan autóm van. Nem azért nem tudtál menni többet, mert nem bírta az akku, hanem mert a hosszbordás szíj hajtja a vízszivattyút is, és keringetés nélkül már pár kilométer alatt is könnyű megfőzni a motor.
Ha nem szíjszakadás, hanem a generátor miatt nem lett volna töltés, kb. 2-3 órát lehetett volna vele autózni szellőzőventilátor (10A) és klíma (klímahűtő ventilátor még 15A) nélkül. A motorelektronika (gyújtással, üzemanyagszivattyúval együtt) nem eszik még 10 ampert sem.
2022. júl. 14. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
12/16 krwkco válasza:
A Fordoknál félrevezető a töltésjelző. Az ún. intelligens töltés miatt, ha megszakad a kommunikáció a generátor és a kompjuter között, akkor még maradhat egy 13,8-13,9 voltos töltés.
Lehet, hogy nálad is ez a helyzet, vagy esetleg 4-esnél is ez történt.
2022. júl. 14. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
13/16 anonim válasza:
Galaxy 1.9 PD Ács-Mosonmagyaróvár hazaért csak akksiról.
2022. júl. 14. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
14/16 anonim válasza:
Escortomnál anno elment a töltés, valami elszakadt a generátorban, cirka 40km-t tudtam elmenni vele. De kb fél úton már meg akart állni, szerencsére mikor lekapcsoltam a lámpát akkor ment tovább a motor és hazahozott.
2022. júl. 14. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
15/16 anonim válasza:
Több tényezős kérdés, leginkább az akku állapotától függ. Az akku a névleges újkori kapacitásáról folyamatos lassú kapacitásvesztéssel jut el a cserés állapotig, amikor már egy indításnyi energiát sem képes tárolni. Azon is múlik, mennyire volt feltöltve, ha valakinek sok fogyasztója van, de ultratakarékosnak vélt módon nagyon hamar felvált, akkor a generátor nem fogja tudni leadni a névleges áramerősséget. Nagyjából 80%-ig feltöltöttnek vehetünk egy akkut a kocsiban, és az életkorától függ, hogy ez a 80% az eredeti kapacitás hanyadrészének 80%-a. Egy új, max 1 éves akkuval elmehet akár 3-4 órát, egy öreg, utolsó hónapjait töltő akkuval fél órát is csak nehezen.
2022. júl. 14. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
16/16 anonim válasza:
Kollegának meghalt a generátora a túlsúlyosra pakolt Fiat Ducatoban, Mikor lemerült az akksi, épp félre tudott húzódni az autópályán egy pihenőbe. Érte mentem, bebikáztuk, hagytuk a köldökzsinóron töltődni egy órát, utána elment még lábon 50 km-t. Aztán ugyanezt eljátszottuk még egyszer. Még lábon jutott el a szervízig.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!