Mennyibe kerülhet a javítása?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hát nézd meg mennyibe kerül egy bontott motor, meg mennyiért cseréli ki egy szerelő (és szervizeli le az új motort), akkor nem nyúlhatsz mellé.
Mivel a javításra szoruló autóknak rendkívül nyomott az ára, ezért ha nem te magad vagy autószerelő kétséges,hogy megéri-e vele foglalkozni. Ha csak egy hibája lenne, akkor megjavíttatná és úgy árulná sokkal drágábban.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem csak annyi baja lesz, maradjunk annyiban. Kékes füst olajevés, onnantól kezdve GTK-s a kocsi ebben az ársávban.
Engedd el... Amennyit ráköltenél + vételára, na ott kezdj el nézelődni és venni valami értelmes(ebb) állapotút.
Jó hogy japán vonalon nézelődsz, csak ne ennyiért.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Szerintetek megérheti 200k forintért elhozni?"
Ha van egy hozzáértő és megbizható szerelőd, akkor kérdezd meg az ő véleményét.
Ha nincs, akkor hogy akarnád rendbehozatni? Akkor a válasz: NEM.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A hátsóhíd egy masszív, vastag alkatrész. Ha csak felületi rozsda van rajta, az semmi gondot nem jelent. Meg kell drótkefézni, passziválni és lekenni. Ha a rozsda tényleg csak felületi és nem pikkelyesen lemálló, mélyre menő, gyengítő.
Ennél fontosabbak a karosszéria lemezei. Beleértve a küszöböket, tornyokat, felfüggesztési pontokat. A kasztni lemezei csak 1mm vagy még kisebb vastagságúak. Ha ott volna átlyukadás, az lenne a baj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!