Regenerálás okozhatja az alábbi jelenséget?
BMW N47-ről van szó.
Nemrég vezérlés cserénél a komplett motor szét lett szedve és átnézve, minden amit kellett cserélve. A turbó is vizsgálva lett és jó. Pár száz km után csinálja azt, hogy néha-néha enyhe gőzölgést vagy füstölést látni a turbó környékéről, olyankor bent is érezni kicsit ilyen égett szagot. Nem durva füstölésről van szó, csak ha behajolva és nagyon alaposan nézi az ember akkor lát egy kis gőzölgést vagy füstölést. Mikor ezt csinálja akkor kicsit érezni hogy más a motor. Nem gyengébb meg semmi más tünet nincs de az ember mégis érzi hogy kicsit másabb.
Én arra gondoltam hogy esetleg ilyenkor regenerál amit utóbefecskendezéssel ér el és ez magyarázat lenne arra hogy kicsit olyan furább a kocsi. Vagy azt semennyire sem lehet észre venni ha egy dízel átvált utóbefecskendezésre? Meg ugye regenerálásnál forróbb a kipufogógáz, és talán a turbónál van egy hajszálrepedés ami csak regenerálásnál a forróbb levegő hatására nyílik szét. Kifújás nyoma amúgy nem látszik. Tudom hogy ez a "kigyulladós motor" és alaposan körbe jártam, a turbónál semmi sem tud kigyulladni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!