A szocializmusban hogyan működött az autó átvétel a Merkurnál? Hogyan volt a telephely-felosztás?
Úgy értem, hogy ugye 3 telephely volt: Budapest-Csepel, Debrecen, Győr.
Na és ezeknek hogyan volt a felosztásuk? Melyik település/megye melyikhez tartozott?
És amikor az átvétel eljött, akkor hogyan történt az autó elhozása?
Van egy csomó szoci-retro cikk, weboldal, ahol részletes leírásokat találhatsz erről....
https://www.youtube.com/watch?v=RxPdS13E0P4
stb. stb.
a kispolskimat debrecenben vettem át, pedig Budán lakom. A skodámat Csepelen, mert csak ott volt, amit kértem.
Sorbaállás, okmányok ellenőrzése, Pistabácsi előhozza az áhított autót(amelyik beindul), aztán újabb papírmunka, átnézés, és tűnés az első kútig.
#2: Dacia esetén az első kút után rögtön egy megbízható szerelőhöz... Aki átnézte, és meghúzta a csavarokat, beállításokat elvégezte, stb. stb.
:-)))))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!