Gyújtáskapcsoló hiba lehet?
Indítózás után nem marad gyújtási helyzetben a kulcs, hanem egyből visszaáll alap - kikapcsolt - helyzetbe és leállítja a motort.
Amikor fordítom, akkor szépen ráadja a gyújtást, jeleznek a műszerek, meg minden, de ha ekkor elengedem a kulcsot, akkor nem marad gyújtási helyzetben, hanem visszaáll az alap - leállítási - helyzetbe. A motort is be tudom indítani vele és kézzel a gyújtási helyzetben tartva a kulcsot szépen működik is minden, de nem marad ebben a helyzetben a kulcs amikor elengedem azt.
Lehetséges, hogy kikopott a gyújtáskapcsolóban valami?
Lényegtelen hogy kopott, törött, vagy mi baja lett. Gondolom szétszedni és javítani nem akarod. Így marad a szerviz. Már csak azért is, mert ha a kulcs visszaugrik abba az állásba, ahol ki tudod venni belőle, az a kormányzár bezárást is lehetővé teszi. Tehát ha kipöckölnéd esetleg, és úgy közlekedsz vele, fennál a lehetősége hogy egy kanyarban visszaugrik és bezár, amitől úgy marad a kormány, és elég balesetveszélyes helyzetet tud teremteni.
Előtte rákereshetsz típus alapján az alkatrészre, de normális szerviz berendeli hipp-hopp.
Nyilván nem megyek vele sehová se, mert így nem is tudnék.
Az érdekelne, hogy a gyújtáskapcsoló-e a hibás, vagy valami azon túl? Kábelszakadás, kábelsérülés? Valami relé, vagy valami egyéb elektronikus egység - jeladó - nem engedi, hogy folyamatosan beindítva legyen a motor? Valami hiba miatt nem engedi a rendszer, hogy gyújtás alatt legyen a renszer? (Én a gyújtáskapcsolóra gyanakszom, mert kézzel tartva a kulcsot minden működik tökéletesen.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!