Mitől áll le néha a wartburg 1.3?
Néha nem gyakran de csinálja hogy akár menet közbe vagy alapjaratba le fullad. Újra indítom ezt általában 2x el játsza és utána megint jó.
Utána olvastam alapjarati mágnes szelepet mondták de másokat is meg akarok halgatni hátha volt még ilyen eset
Menet közben hogy a fenébe lehet alapjárat?
HA sebességbe van , nem szabad anyira leengedni a fordulatot, de kinyomott kuplunggal se járkálunk.
De az 1.3-as motor az már nem a 4t Volkswagen motor?
A 2t-nél tényleg lehet a karbin egy úgynevezett alapjárati mágnesszelep, de a 4t-n, ha már ijnektoros, márpedig az, azon nincs.🤷♂️
3-as garatulálok!Ha már nem értesz a kocsikhoz,inkább ne írj semmit.
Az 1.3-as típus VW használt gépsoron gyártott keletnémet IFA motor.
2T-ről senki nem kérdezett.
A 4T sosem volt injektoros,sima karburátoros.
Egyébként nekem volt 1.3-asom,benzinszűrő,karburátor,ac pumpa körül kell keresni a problámát,de az a baj,gogy ezek nagyon öreg kocsik és már anno újonnan sem voltak túl megbízhatóak.Apámnak is volt,csak a gond volt vele.
#6 A Wikipédia is nekem ad igazat, meg tulajdonképpen te is.🤷♂️
#3! Te kicsit sokat álltál a napon.
Hűtsd le magad.............. :)
9!
Ja,a 3-as nem kicsit kapott napszúrást XD
6-os voltam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!