Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A négyütemű Trabantoknak és...

A négyütemű Trabantoknak és Wartburgoknak milyen volt a megítélésük a 90-es években? Mennyire szerették őket?

Figyelt kérdés
Ebben a korszakban a kétüteműeket (353, 601) már utálták és mindenki szabadulni akart tőlük az tény, de vajon a négyütemű 1.1-es Trabantok és 1.3-as Wartburgok milyenek voltak ebben az időszakban? Ezek ugye 1989-1990-ben kerültek forgalomba tehát még nem voltak öreg autók. Mennyire szerették őket az emberek? Mennyire voltak népszerűek? Ezektől is ugyanúgy szabadulni akartak, vagy ezek még tűrhetőek voltak?

2022. jún. 3. 16:17
 1/7 anonim ***** válasza:
95%
A négyüteműeket sem szerették. Akkor jöttek be a használt nyugati kocsik vagy az új Swiftek, egy ex-szoci autónak a béka segge alatt volt a komfortja, szinte senki sem akart már olyat.
2022. jún. 3. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
75%
Most hypolják, okádék volt az összes kgst szoci vas, mind . Az egy dolog hogy bő 30 év után csak a jóra emlékeznek a tulajok , az is hogy akadt pár darab a 10 000ből amit nem kellett folyton javitani állitgatni . 2s Trabikba nem fértem el a kormánymű és ülés kialakítás miatt de a Polski fitsokba vígan .....
2022. jún. 3. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
93%
Gondold csak el, hogy végre megnyíltak a határok, özönlöttek be a Golfok, Kadettek, Fiesták, beindult Magyarországon az F Astra gyártása, és nem sokkal később a Suzukié is. És akkor elédrakták a még mindig létravázas Wartburgot, és a Duroplastból öntött Trabantot, hogy ja, amúgy még vehetsz ilyet is, egy picit kevesebb pénzért. Az egyelen előnyük az olcsóságuk volt, de mivel kb 90%-ban megegyeztek a kétütemű verziókkal, aki tehette, az mást választott.
2022. jún. 5. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Volt 2 ütemü Trabim szerettem, olcsó volt a fenntartása pár szerszámmal mindent meglehetett rajta csinálni, ha úgy alakult. Utána volt 4 ütemü trabim is, csalódás volt, gyári konstrukciós hiba hogy a kuplungot két lábbal kellett taposni. A megitélésük szerintem a kettő közül, magas a 2 ütemü trabinak a leg jobb még ma is.
2022. jún. 13. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
88%

Miután elkezdtek beáramlani a "nyugati" autók, lásd swift, golf, kadett, stb

Azután már senki nem akart szocit. Még egy swift is mindenben jobb minőséget, komfortot, erőt biztosított egy ladához, wartburghoz képest.

Tény, hogy mára fordult a kocka, sokan hamarabb vennének hobbi ladát, wartburgot mint swiftet.

2022. jún. 14. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Megfigyelhető volt a környezetemben, hogy azoknak lett négyütemű trabant vagy wartburg, akinek előtte kétütemű változat volt. Megmaradtak a márkánál. Általában a kalapos bácsikák voltak ilyenek felénk.
2022. júl. 17. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%
Igazából az is közrejátszhatott hogy az embereknek elege volt keletből. Az elavult egyszerű gépekből. Manapság meg elegük van az új drága szervizes LED-es, autóra nem hasonlító drága autókból. Sokszor a régi dolgok jobbak, legyen az fűnyíró, hajnyíró, lámpabura vagy autó.
2023. jan. 7. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!