A négyütemű Trabantoknak és Wartburgoknak milyen volt a megítélésük a 90-es években? Mennyire szerették őket?
Figyelt kérdés
Ebben a korszakban a kétüteműeket (353, 601) már utálták és mindenki szabadulni akart tőlük az tény, de vajon a négyütemű 1.1-es Trabantok és 1.3-as Wartburgok milyenek voltak ebben az időszakban? Ezek ugye 1989-1990-ben kerültek forgalomba tehát még nem voltak öreg autók. Mennyire szerették őket az emberek? Mennyire voltak népszerűek? Ezektől is ugyanúgy szabadulni akartak, vagy ezek még tűrhetőek voltak?2022. jún. 3. 16:17
1/7 anonim válasza:
A négyüteműeket sem szerették. Akkor jöttek be a használt nyugati kocsik vagy az új Swiftek, egy ex-szoci autónak a béka segge alatt volt a komfortja, szinte senki sem akart már olyat.
2/7 anonim válasza:
Most hypolják, okádék volt az összes kgst szoci vas, mind . Az egy dolog hogy bő 30 év után csak a jóra emlékeznek a tulajok , az is hogy akadt pár darab a 10 000ből amit nem kellett folyton javitani állitgatni . 2s Trabikba nem fértem el a kormánymű és ülés kialakítás miatt de a Polski fitsokba vígan .....
3/7 anonim válasza:
Gondold csak el, hogy végre megnyíltak a határok, özönlöttek be a Golfok, Kadettek, Fiesták, beindult Magyarországon az F Astra gyártása, és nem sokkal később a Suzukié is. És akkor elédrakták a még mindig létravázas Wartburgot, és a Duroplastból öntött Trabantot, hogy ja, amúgy még vehetsz ilyet is, egy picit kevesebb pénzért. Az egyelen előnyük az olcsóságuk volt, de mivel kb 90%-ban megegyeztek a kétütemű verziókkal, aki tehette, az mást választott.
4/7 anonim válasza:
Volt 2 ütemü Trabim szerettem, olcsó volt a fenntartása pár szerszámmal mindent meglehetett rajta csinálni, ha úgy alakult. Utána volt 4 ütemü trabim is, csalódás volt, gyári konstrukciós hiba hogy a kuplungot két lábbal kellett taposni. A megitélésük szerintem a kettő közül, magas a 2 ütemü trabinak a leg jobb még ma is.
5/7 anonim válasza:
Miután elkezdtek beáramlani a "nyugati" autók, lásd swift, golf, kadett, stb
Azután már senki nem akart szocit. Még egy swift is mindenben jobb minőséget, komfortot, erőt biztosított egy ladához, wartburghoz képest.
Tény, hogy mára fordult a kocka, sokan hamarabb vennének hobbi ladát, wartburgot mint swiftet.
6/7 anonim válasza:
Megfigyelhető volt a környezetemben, hogy azoknak lett négyütemű trabant vagy wartburg, akinek előtte kétütemű változat volt. Megmaradtak a márkánál. Általában a kalapos bácsikák voltak ilyenek felénk.
7/7 anonim válasza:
Igazából az is közrejátszhatott hogy az embereknek elege volt keletből. Az elavult egyszerű gépekből. Manapság meg elegük van az új drága szervizes LED-es, autóra nem hasonlító drága autókból. Sokszor a régi dolgok jobbak, legyen az fűnyíró, hajnyíró, lámpabura vagy autó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!