Az üzemanyagárproblémára megoldás lehetne, ha kilométerre vonatkoztatva írnák ki az árakat?
Marketing szempontból. Hiszen így nem az lenne kiírva, hogy 1000 Ft. az üzemanyag, hanem csak pár tíz Ft. Nagyobb lenne a tankolási kedv és nem azon csámcsognának, hogy horror ár van kiírva. Másrészt, így pontosabban is lehetne tankolni. Ha valaki csak 100 km-re elegendő üzemanyagot akar tankolni, akkor csak annyit tölt bele.
Megelőzvén a kérdést: A kilométerre való számítás statisztikai alapon történne, súlyozva, így többé-kevésbé helyes értéket mutatna a számláló a legtöbb autó esetén, sőt mivel súlyozva lenne, így inkább kevesebbet is mutatna (azaz 100 km-t írna, de valójában 120-at megy vele a jól fogyasztó autó).
Ennek semmi értelmét nem látom. Végeredményben fillérre ugyanannyit fizetsz így is. Legfeljebb azok tudják így átverni magukat, akik most is kétnaponta tankolnak 3000-ért, ahelyett, hogy kéthetente teletöltenék.
Sokkal tisztább, hogy ennyit tankoltam ennyibe kerül. Aztán ha érdekel, átszámolom hogy hány Ft/km a pontos fogyasztásommal, ne egy akármilyen átlaggal. Egyébként a tankolásokat mindig vezetem, a fogyasztást mindig írom, de soha életemben nem számoltam át Ft/km-re.
Szerintem trollkodik, mert nem létezik h valakinél nincs ennyi logika.
Beülök a hétköznapi 520d-be, eljárok 6-7 literrel, a hétvégi Pontiac meg 15 alá nem vihető, számold le km-re vetítve, akkor sokat érnék el egy km-re kiírt árral, ha ahány autó annyi fogyasztás.
Valóban, bocsánat. A lényeg lemaradt. Ez nem arról szól, hogy ugyanannyit fizetnek-e az emberek, hanem a kutak érdekeiről. Ha megszűnik a 480 Ft.-os üzemanyagár limit és elszállnak az árak, akkor jelentős bevételtől fognak elesni a kutak, mert az egyszerű emberek nem fognak ennyit fizetni benzinért. Ez előre borítékolható.
Mi lesz a következménye ennek? A kutak még több bevételtől esnek el és az üzemanyag még feljebb megy. Akik nem bírják, azok bezárnak és akkor már a kútra is úgy kell kiatuzni, mert nem lesz a közelben. Ez senkinek sem érdeke.
A megoldás véleményem szerintem a marketingben rejlik, mégpedig abban amit leírtam. Az egyszerű ember látja, hogy olcsó, bemegy tankolni. Biztosan elgondolkodik azon, hogy tényleg olcsó-e, elkezd számolni... Azaz, hogy elkezdene, de nem teszi, mert észreveszi, hogy ott van előtte a kijelző. Jééé, az kiírja, hogy hány km-re elég az üzemanyag. Jön az ötlet, hogy oké, biztosan átvernek, de nekem bőven jó, ha 100 km-re eleget tankolok. Jó az úgy. És megtankol. Mindenki boldog.
Átszakadt a lemez nálad?
Ha mosóport akarok venni, a reklámban mondhatja, hogy akár tiszta is lehet a ruha, de a boltban azt akarom látni, hogy mennyibe kerül.
A boltban is a kilós/literes árat kell feltüntetni.
A benzinkúton már kezdetek óta így van. Nem értem miről hadoválsz.
Akit érdekel, az tudja, hány liter kell neki 100 km-re. A statisztika és a katalógusadat semmit nem ér, mérni kell magadnak.
A statisztikailag vett átlagbér brutto 546, netto 360k. Kérdező logikája alapján javaslom, hogy a boltban ne forint legyen megadva termékekre, hanem az átlagbérre vetített termék árának hányada.
Tehát 1 kiló csirkemell legyen megadva úgy, hogy 1/200
1kg kenyér 1/1000 stb
Kérdező, te biztos fidesz nevelt vagy, ez se rosszabb mint a többi fidesz lózung.
Csirke farhát, rezsi csökkentés és egyebek.
Végül is a te elméleted is megállná a helyét ott a nagy házban.
"Azért drága most minden mert tavaly olcsó volt "
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!