Csőrös amerikai kamionoknak mik az előnyei?
Ott olyan utak vannak hogy az az 1-2 méter hosszúság már se ide se oda
Elvileg magasabb a beltere a kabinnak és nagyobb is mivel hogy nem a fülke alatt van a motor
És jobban hozzá is férni a motorhoz
Amerikában mások a szabályozások a járműszerelvény hosszát illetően. Nálunk ez meg van maximálva mennyi lehet, így a "csőr" a tréler hasznos rakodófelületéből venne el helyet. Nem tilos ilyennel közlekedni európában, de csak rövidebb póttal. Kint meg ha jól tudom csak a tréler hossza számít csak.
3. Legalább baromságot ne firkálj itt.
" Európában azért nincsenek csőrös vontatók, mert nem is sok szükség van rájuk "
Nem , hanem hoztak egy hülye méret szabályt és abba nem fér bele.
Mert lenne rá szükség a háló fülkére is a sofőr szempontjából, itt is kellene a kényelmes pihenés amikor 2-3 héten keresztül dolgozik a sofőr.
De azt is tudd hogy nem rosszabb az úttartás ezekkel sem !!!
Úgy hogy ha halvány fingod nincs a kamionokról akkor nem kell okoskodni .
Itt az eu-ban leszarják a melós érdekét és kényelmét, kispórolnak mindent amit csak lehet. Amikor át vettem az új Volvót majdnem elríttam magam olyan szarul volt a fülke megcsinálva.
Az ágy alatt semmi szigetelés csak csupasz vas volt és hozzá tettek 1800 wattos kályhát,
Míg a DAF tökéletesen elszigetelve vastagon és mégis 3500 wattos kályha volt benne. Plusz a rakodó polc is duplája a DAFnak.
Ott biztos van szakszervezet itt nálunk fing az egész rendszer.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!