2014-es Ford Fiesta, keveset futott, megkímélt. Mitől adhatta meg magát a motor?
Hajtókat törés általában megszorult dugattyú miatt van.
Nem volt hűtése a motornak.
Szivárgott valahol a hűtővíz, vagy hirtelen elfojt, vagy már ette a motor.
"Ha az összes olaj elfolyt akkor azt lehet látni hogy hol ment el."
Ez tényleg jó kérdés. Mert, ha a motorblokk törése miatt folyik el az olaj, akkor a leálló szivattyú miatt a karterben levő olajnak meg kellene maradnia. Azonnal megállt a motor a hang után?
Lehet, hogy az olaj már menet közben megszökött és a kenés hiánya okozta a dugattyú vagy a főtengelycsapágyak megszorulását? És a hajtókartörés emiatt következett be.
"Elég nagy tócsát sikerült csinálnia megálláskor"
Lehetséges, hogy hogy mégsem folyt ki az összes olaj a karterből? Csak a nagy folt miatt gondoltad és senki nem nézte mérőpálcával? Mert, ha a karterban megmaradt a járó motorhoz tartozó olajmennyiség, akkor nem jön szóba olajhiány, mint a hiba oka. De ha az is eltünt onnan, akkor igen.
Olaj mikor volt utoljára cserélve?
(vagy legalább a szint ellenőrizve?)
Amúgy 8 évesen eléggé hihetetlen az a 10ezer km.
Néztük pálcával is, (+jó kis papirzsepi teszt), semmi nem maradt benne. Meglátjuk mi lesz a végső ítélet.
Én is szkeptikus voltam, megnézettem direkt hozzáértővel, nem lett visszatekerve. Plusz decemberben volt olajcserén, onnan is fel van írva az akkori óraállás. (Szintet pedig az “esemény” napján néztem pont) Átnézettük, leműszakiztattuk stb.. senkinek nem tűnt fel semmi, elkeserítő:(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!