A bizonyos E36 Compact, mindenki utálja, mindenki lenézi, mee hogy csak 4 henger (volt 6 hengeres is). Mindezt a csak a 6 henger hívők, és olyanok, akik életükben nem ültek ilyen autóban. Nyilván, 6 henger évezetesebb, ez nem egy komoly autó, de fasza kis hot hatch. Ami pedig a kinézetet illeti, a BMW az BMW, nem kell valakit kirekeszteni a BMW-s társadalomból, mert nem 30 milkás hitelből vett dögje, vagy lerúgott, vagy legolcsóbb 6 hengeres, 320i-je van. korabeli, golfokkal, peugeotokkal, simán felveszi a versenyt.
Korabelire a vele egy idős, hasonló jellegű autókat értettem.
2022. jún. 7. 18:15
2/15 anonim válasza:
Pontosan.
2022. jún. 7. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
3/15 anonim válasza:
Amúgy azért, mert a Compact a legfapadabb BMW, a komfortja éppen hogy meghalad egy Swiftet, az emblémán meg a fenntartási költségen kívül szinte semmi sem hozza a német prémium érzést.
2022. jún. 7. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
4/15 anonim válasza:
Hothatch a f..szomat :D
Nyilván ezért utálja amúgy mindenki, mert ez a tipikus hülye gyerek autó, olcsó is, szar is, de minden hülye gyereknek meg kel mutatnia hogy a BMW az BMW és azt hiszi, hogy megy pedig nem.
2022. jún. 7. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
5/15 anonim válasza:
Nekem arról az autóról mindig az jut az eszembe, hogy Hans vagy Jürgen az érettségijére kapta.
2022. jún. 7. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
6/15 A kérdező kommentje:
4-es mi benne a szar? plusz ha kb. 10 évvel ezelőttre visszagondolsz, alig volt itthon jellemző a compact, a hülyegyerekautó inkább a coupe, persze furán hangzik hogy a karoszériától függ hogy milyen autó az autó, de valóban, a compact előbb lenne boltbajárós a nagyinak mint hülyegyerekautó :D
2022. jún. 7. 19:12
7/15 A kérdező kommentje:
3-as mint kifejtettem nem egy komoly autó, nem említettem hogy luxus, prémium kategória lenne. A maga korában egy fiatal srácnak mondjuk, nem valami milliomosnak, egy teljesen jó, kényelmes autót jelenthetett ez, hisz lehetett bele kérni klímát, kicsi, de izmos motort. ha megnézel egy 3-as golfot, ott az 1.6 75le, BMW-ben már 100 (hivatalosan 102) ló, és ezen később még javítottak is. szóval még mostsem gondolom luxus autónak, de az hogy fapad, túlzás, esetleg márkán belül mondható annak, ez a fenntartási költség meg... motorikusan tartós, a külseje meg.. ha valaki nem vigyáz rá, akkor meg ne nézzen nagyot hogy itt rozsdás ott rozsdás.
2022. jún. 7. 19:19
8/15 A kérdező kommentje:
Szóval ha nem is a mai világban nézve, hanem akkor amikor gyártásban volt, nem volt ez rossz kocsi. valahol olvastam egy angol cikket, a 100 legrosszabb autó néven, csupa fals, feltűnően eltérő adatot írtak autóról, és persze a többi a kinézetére volt terelve, hogy hogy néz ez ki. ez aztán érv, mondhatom. különben meg azért mert az emberek jó 80%-nak ez autó nem tetszik, nem kötelező utálni, fent lehet tartani. Olyan borzalmas amikor a sok hondás hülyegyerek leszólja hogy 1.6 (közbe meg 18ti), mikor nekik meg az 1.4es fostaligájuk van lültetve, legfeljebb egy chippel megdobva, ennyi.
2022. jún. 7. 19:26
9/15 A kérdező kommentje:
és hogy egy dolognál kitartsak, de, ez egy hot hatch.
elvégre hatchback, és szerelték 140, még 170 lóerős motorral is. egy hothatch sosem volt és sosem lesz összeköthető a luxus szóval. ha valakinek még mindig az 1.4es civic, vagy valami népszerű de fos autó a hot hatch, hát egészségére.
2022. jún. 7. 19:30
10/15 anonim válasza:
Ennyi mesét összehordani csak azért, mert egy Civices leszólta a szar Compactodat...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!