Megemelve a kocsit, majd a jobb és bal féltengelyt is megmozgatva hosszanti irányban, koppanó hangot ad. Ez mennyire normális vagy nemnormális?
Azt hogy?
Koronás anya kellene, hogy fogja.
De lehet én értem félre amit mondasz.
#1
Úgy érti hogy a belső és külső csuklóban hosszanti irányban tudja mozgatni a rudat.
Szerintem normális, nekem több japán autómban is mozgott, talán a VAG termékekben mintha nem mozogna mert ott más megoldással van a váltóra csatlakoztatva.
Azt meg hogy?
Megy utána a féknyereg-fékdugattyú-fékpofa?
Lehet rosszul gondolom, de az nem normális.
Koronás anyával (mint mondták) kell kottyanás mentessé tenni.
Ha mégis mozog, akkor mozdul a csapágy hosszában az agyban..
A kihajtó féltengely hosszirányú mozgásának van természetesen lehetősége a rugózás miatt, de az máshol van biztosítva (bordástengely)
Miért mozogna vele a fék? A fék nem a féltengelyre van rakva hanem a kerékagyra.
Koronás anyával nem tudod kottyanásmentessé tenni. A külső csuklóba belecsúszik a féltengely rúdja, azt csak egy rugós gyűrű tartja bent a helyén. Te az anyával a külső csuklót fixálod a kerékcsapágy belső gyűrűjére, ez nincs hatással a féltengely rúdra.
A csapágy nem mozog az agyban, bele van préselve, több tonnás prés kell ha ki akarod onnan varázsolni (és egyébként is tartja egy zégergyűrű).
“A kihajtó féltengely hosszirányú mozgásának van természetesen lehetősége a rugózás miatt, de az máshol van biztosítva (bordástengely)”
Erről beszélünk a bordástengely (féltengely) hosszirányban mozog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!