Adott egy 2.0 pdtdi motor bivaly erős nem füstöl nem csattog szépen jár elsőre indul bármikor Viszont magas a karter gáz annyira hogy ha ki veszem a nívó pálcát ott is jön Mi lehet a probléma? 346ezer km van benne és tuning mentes
A pálca helyén kijövő kartergáz arra utal, hogy a dugattyú és a hengerfal között rossz a tömítés. Leragadtak vagy eltörtek a dugattyúgyűrűk. Esetleg valami olajozási hiba miatt kopott a hengerfal.
Kompressziót kellene mérni. Ha az nem jó, lehet valami gyűrűtisztító adalékkal próbálkozni. Nem azért, mert azt biztosan megoldja a problémát. Hanem azért mert talán megoldja és olcsó. Ha nem segít, akkor bontott motor, motorgenerál vagy eladás.
“Sokan megijednek a sok kartergáztól, de nyilván ilyen futásnál már kopott a motor, nem új autóról beszélünk.”
Hagyjuk már ezeket a baromságot. Ennyi km egy 7 éves autóba is simán benne van és rohadtul nem normális ekkora kartergáz
Volt 2.0 PD-m (BMN) 460.000km-nél adtam el és közel nem volt benne ekkora kartergáz, vagy nem ennyi km van a tiédbe vagy egy széthajtott lom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!