Vigyem márkaszervizbe az Opelt?
Atya ég!
Ennek nem is kell le/felugrania, mikrokapcsolós az indexkar, ha elengeded, vissza kell állnia középállásba. Teljesen jól működik, erre tervezték.
Nekem utána másik autó volt nagyon szokatlan, mindig azt hittem, hogy letörtem a kart, mikor lenyomtam és úgy maradt.
Szerintem nagyon kényelmes a használata. Lenyomod első ütközésig: hármat indexel és leáll. Lenyomod teljesen: addig indexel amíg be nem kanyarodtál, le nem állítottad, vagy időtúllépéssel magától leáll. Leállítani úgy tudod, hogy bármelyik irányba még egyszer megmozdítod a kart. Hogy nem marad lent, fent, hanem visszaáll középállásba, az miért baj?
Korábban is volt itt ugyanez a kérdés, de egyszerűen nem akartam elhinni, hogy megint ez a téma. Az pedig, hogy állításod szerint 3 szerelő és egy bontós, aki elvileg ezzel foglalkozik, nem látott még életében H Astrát, elég röhejes. Hacsak nem kitaláció a kérdés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!