Vigyem márkaszervizbe az Opelt?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez már elkop
Milyen opel egyébként?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mi pontosan a hiba?
Abszolút nem működik az index?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Milyen Astra?
Mi a hiba pontosan?
Van-e hibakód, ha igen mi? (Nem csak gagyi olcsó 2000Ft-os aliexpresses kütyüvel nézve, ami kizárólag a motorvezérlővel kommunikál.)
Kimeneti teszttel működik?
Lehet akár CIM-modul hiba is, ami nem túl ritka bizonyos szériáknál. Izzót, biztosítékot gondolom már néztétek és nem led lett utólag belerakva.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Pedig ennél az Astra generációnál (az Opelnél betűvel jelölik F, G, H, J, K és a most megjelenő L, a tiéd H) így működik az index-kapcsoló, a kar nem marad ott, belül egy mikrokapcsolót működtetsz csak. Nézzél utána, Opel Astra H visszaugró index.
Bemásolom mit ír a kézikönyv: Használat után a kar mindig visszatér
alaphelyzetbe.
Ha a kart túlnyomja az ellenállási
ponton, akkor az irányjelző lámpa
folyamatosan működik. Amikor
a kormánykerék visszafordul, az
irányjelző automatikusan kikapcsol.
Három villogáshoz, pl. sávváltáskor,
nyomja a kart az ellenállási pontig,
majd engedje el.
A kart az ellenállási pontig tolva, majd
ott tartva az irányjelzők hosszabban
villognak.
Az irányjelző kézi kikapcsolásához
enyhén mozdítsa meg a kart.
Nem kell szerelőhöz rohangálni vele, csak meg kell szokni, hogy kicsit más a működése. Ha bemész bármelyik használtautó kereskedésbe és megnézel egy ugyaniyen generációs Astrat vagy B Zafirat, ugyanígy működik az indexe.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!