Vigyem márkaszervizbe az Opelt?
Ez már elkop
Milyen opel egyébként?
Mi pontosan a hiba?
Abszolút nem működik az index?
Milyen Astra?
Mi a hiba pontosan?
Van-e hibakód, ha igen mi? (Nem csak gagyi olcsó 2000Ft-os aliexpresses kütyüvel nézve, ami kizárólag a motorvezérlővel kommunikál.)
Kimeneti teszttel működik?
Lehet akár CIM-modul hiba is, ami nem túl ritka bizonyos szériáknál. Izzót, biztosítékot gondolom már néztétek és nem led lett utólag belerakva.
Pedig ennél az Astra generációnál (az Opelnél betűvel jelölik F, G, H, J, K és a most megjelenő L, a tiéd H) így működik az index-kapcsoló, a kar nem marad ott, belül egy mikrokapcsolót működtetsz csak. Nézzél utána, Opel Astra H visszaugró index.
Bemásolom mit ír a kézikönyv: Használat után a kar mindig visszatér
alaphelyzetbe.
Ha a kart túlnyomja az ellenállási
ponton, akkor az irányjelző lámpa
folyamatosan működik. Amikor
a kormánykerék visszafordul, az
irányjelző automatikusan kikapcsol.
Három villogáshoz, pl. sávváltáskor,
nyomja a kart az ellenállási pontig,
majd engedje el.
A kart az ellenállási pontig tolva, majd
ott tartva az irányjelzők hosszabban
villognak.
Az irányjelző kézi kikapcsolásához
enyhén mozdítsa meg a kart.
Nem kell szerelőhöz rohangálni vele, csak meg kell szokni, hogy kicsit más a működése. Ha bemész bármelyik használtautó kereskedésbe és megnézel egy ugyaniyen generációs Astrat vagy B Zafirat, ugyanígy működik az indexe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!