1/5 anonim válasza:
Vagy a dugattyúgyűrü, vagy a szelepszár szimering ment tönkre. Volt már gyűrűzve a motorja?
2/5 A kérdező kommentje:
Nem
2022. máj. 26. 10:12
3/5 anonim válasza:
Akkor lassan ideje lesz túlesni a gyürű, és a szimering cserén.
4/5 anonim válasza:
amit az első ír, dugattyútörés az a 8v alufedeles bosch, a szelepszár az meg a 16v :D
ezresnek semmi baja! mit akarsz 25 éves tömítésektől?
ki kell cserélni szelepfedél, hengerfej, karter, gyujtáselosztó ó gyűrű, első és hátsó főtengely szimering stb.
5/5 krwkco válasza:
A kérdésből úgy tűnik, hogy az olaj nem szivárog (ellenőrizni kell), hanem elég a motorban.
Olajfogyasztás:
PCV szelep, ellenőrzés, csere.
Dugattyúgyűrű leragadás, különféle motortisztító adalékok (vagy használ, vagy nem)
Szelepszárszimmering (lehet hengerfejlevétel nélkül is cserélni, de ha a szelepvezető is kitágult, akkor nem segít)
Vagy lehet rögtön motorgenerállal kezdeni, ahogy sokan javasolják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!