20 éves Volkswagen Polo 6N2 Lupo, Seat Arosa-nál mi lehet a baja a váltónak, ha nem vált 2-es és 4-esbe?
6N0711089A szerkezet van a váltónál.
Itt lett állítva 5mm-et a csúszkán, nagyon jó lett egy darabig aztán 5km után visszatért a hiba és utána már hiába állítottam a csúszkán bárhova.
Olajfolyás látható 15x24x7mm-es szimeringet lenne érdemes cserélni.
Minimálisan kotyognak csak az alkatrészek, a váltókarnál se látszik semmi extra. Picit kotyog, de az eddig is ilyen volt.
Kézzel be tudom rakni a váltórúdnál sebességbe kicsit jobban megnyomom.
De igazából mintha nem is ezzel a részével lenne probléma, hanem mintha a bowdent nem tolná ki kellően a sebváltókar.
Több videót is megnéztem, de sok ötletem nincs már.
Arra gondoltam szimeringcsere és olajrátöltés, és a szerkezetet leszedem kipucolom bár már meg lett tisztítva féktisztítóval és utána olajozva is lett.
Itt csak nehezen megy a váltás, de nekem nem szorul szerint:
https://www.youtube.com/watch?v=R7OWbxKS6T4
A rudazat végé fogtam meg és tudtam mozgatni előre is hátra, de belül a kocsiban a váltókarra csak előre és középre rakja be ezt a rudat valamiért.
Ha alámászok a kocsinak, akkor kézzel egy kisebb erő kifejtésével be tudom rakni 2-esbe és négyesbe is így.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!