Autóval szabad lejtőn 1-esben motorfékkel gurulni?
Van olyan hely, ahol szükség van az egyesre motorfékezésnél. Menet közben egyesbe tenni csak duplakuplung, nagy(!!) gázfröccsel, hogy ne gyilkold a szinkrongyűrűket és ne rántson nagyot.
Egy rövidebb szakasz:
És egy hosszabb, ahol a kettes már nagyon kevés, folyamatosan taposni kéne a féket:
Egyesben 35-40 körül végiggurul, és nem fogy el közben kéttized milliméter a fékbetétből.
"Bőgött volna tán 3000-en is a motor" :D :D :D :D :D
Azt mondja bőgött.... peeeeersze.
Akkor te is az 1800-nál felkapcsoló, és elkormolódó motoron csodálkozó, benzinnel a fenti módon takarékoskodni kívánó motorgyilkos vagy.
Egy ilyen kis motor valahol 6500 környékén korlátoz, a maximális teljesítményét valahol 5500 fölött adja le. A 3000 még egyáltalán nem magas, sőt, igazából szereti, ha gyorsításkor legalább eddig elforgaják.
Az általam linkelt két helyen is pörgött a motor. Na és? Az a dolga. 4000-4500 között biztos volt a hosszabbik lejtőn. 5000-nél kezdtem neki néha segíteni a fékkel.
De ha te szereted hosszabb lejtőn liláskékre fékezni a tárcsáidat, a te dolgod...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!