Benzines autóm van, gyakran lassïtok motorfékkel. Okoz ez barmilyen kárt az autóban?
Egyesben vagy kettesben, sebességtől függően.
Előre is köszönöm a válaszolat!
Oké, köszönöm a válaszokat. A családban hallottam vezetés közben, hog esetleg káros, gondoltam, megkérdezem szélesebb körben.
Rexlexből harmincnál, vagy meredek lejtőn az egyest is szoktam váltani. Az felesleges?
Két-harom éve az oktatóm konkrétan egy szót sem szólt róla, meg sem mutatta. Ez valahogy kimaradt. Oké, a driftelés is, de az talán érthető.
2-esben meredek lejtőn lefelé motorfék az oké
1-esben max akkor ha dugó van és 2 kmh-val kell gurulni de amúgy nem oké
kárt nem tesz de ha pl 5-ben vagy és piros lámpa fél kilométerre van akkor ne vissza váltogass 5-4-3-2 hanem tedd ki üresbe amikor már lelassultál 40 kmh körül és kezdene fulladni onnan lábfék
Én azt mondanám, hogy ha nem kapcsolgatsz vissza, csak hagyod az autót abban a sebességben lelassulni, amiben van, az egyértelműen nem árt. Ha elérte a minimális fordulatot, ahol még nem rángat, akkor kuplung, üres és fék.
Én visszakapcsolgatni nem szoktam. Az koptatja a kuplungot, de főleg a szinkrongyűrűket. Szerintem az már nem éri meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!