Motorkerékpárnál egyben van tényleg a váltó és a motorblokk kenése?
10# szárazkuplungos motor is van. Van egy kavaszakis ismerősöm, ő egy öreg gpz-t átalakított szárazkuplungosra, de vagy 15 éve, valahol talán videó is van fent róla.
Egyébként amit írsz ezzel szívtam meg kb 14 évesen. Apámnak volt hajtóműolajadalék otthon, ilyen kopáscsökkentő. Azt hittem milyen faxa lesz a simaonnak. Aztán csúszott is a kuplung rendesen. De nem jöttem volna rá, csak amikor olajcsere után szép fokozatosan abbahagyta a csúszást. De jó cucc lehetett, mert még vagy 2 hétig nem fogott rendesen.
#11 Meg a régi Ducattik ilyenek, de már ott is megszűnt környezetvédelmi okok miatt. Egyébként én is szívok az olajjal a motoromon, mert nekem meg hidegen leragadnak a lamellák, és hiába húzom be a kuplungot, amint beteszem 1-esbe, ugrik egyet és lefullad, pedig belevaló Motul olaj van benne. Nagy gáz kell neki, hogy meginduljon, utána már jó. Viszont nemrégiben azt láttam az egyik szerelős videóban, hogy nem szerencsés ezt használni, mert annyira tele vannak már adalékolva, hogy ez miatt is meg tud csúszni, ráadásul az adalék meg ráég a lamellákra , a 2T olaja meg a dugóra. Most kap a mocim új kuplunglamella szettet, és Repsol olajat. Kíváncsi leszek ezzel milyen lesz, csak még várok pár alkatrészre.
Nálad gondolom azért is csúszhatott utána, mert ezek parafalamellásak, ezeket pedig már beszerelés előtt be kellett áztatnom olajba, hogy beszívja azt.
Most néztem egy videót, és a fickót azt meséli, hogy a KTM crossmotoron amit szerel, külön van a két rész olajzása szóval azért vannak kivételek is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!