Gyenge autóhoz, hogyan érdemes használni a klímát?
Egy éve van meg 1.4-es motorral szerelt gépsárkányom, az első olyan kocsim amiben klíma is van.
Balatonra tervezek levezetni vele Pestről, azonban érzésre eléggé elveszi a teljesítményt a motortól, ha be van kapcsolva. Igazából az érdekelne, hogy hol és hogyan érdemes használni, az autópályán vagy pedig a városban? Mennyivel dobja meg a fogyasztást illetve, hogy mennyire érződik ez az autópályán, sokkal jobban lendületből kell előzni?
A válaszokat előre is köszönöm!
#10
Aki egy autó utasterének amelyben a beltér 60°C-ra hevül a napon, ráadásul folyamatos légcserét igényel, annak a hűtési igényét egy jól szigetelt, zárt hűtőládához viszonyítja...
Szerinted képben van?
Járjatok busszal, ott érdekes módon nekem sosem volt gondom ezzel.
Meglepő módon a biciklisek sem sírnak a nyári melegben, hogy melegük van.
nagyobb fordulatszám = nagyobb lőerő és szíj gyorsabban hajtja a klímakompresszort.
eredmény: több fogyasztás kicsivel de gyorsabban lesz hideg.
Járasd folyamatosan, azért van. Közlekedni meg lehet vele így is simán, nekem az első kocsim egy 98 lovas 1.4 volt, röhögve ment klímával is, eszembe sincs megdögleni a melegben.
Most már jóval erősebb van, de az 1.4-nél se okozott gondot egy előzésnél, hogy ment a klíma. És az enyém még nem kapcsolgatta le.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!