1,4-es benzines közvetlen befecskendezésű Opel Astrámnál több napi állás után rángat, ledadog, most éppen 3 henger jár. Mi lehet a baja?
A fenti jelenséget csak akkor észlelem, ha több napig nem járok vele. Volt már gyertyacsere, AC pumpa csere, de még így sem változott a helyzet.
Már nem tudok mire gondolni, a szerelő szerint lehet hogy hengerfejes? Létezhet?
Szintén 1.4-es Astrám van, és nemrég küzdöttem meg hasonló problémával. Rángatott, 3 henger ment csak, és hát megtisztítottam a gyertyákat. Erre ugyanúgy 3-henger ment csak... Bepipultam, járó motornál elkezdtem rángatni az egyik "gyanús" gyertyakábelt (ebből is látszik hogy nem vagyok szerelő) és úgy megvágott a 15 ezer volt mint a huzat. Na nem ez a lényeg, hanem az hogy az én problémámon a gyertyakábel javítása segített. Meg volt szakadva a pipánál a kábel, és házi gányolással megoldottam a problémát. És mivel néha áthúzott a feszkó ezért előfordult hogy 4 hengerrel mentem, de jellemzően csak 3-al... Nem biztos hogy ez a megoldás a problémádra, de ki tudja? Sok sikert! Éljenek a Zasztrák!
(egy lelkes amatőr)
Ugyanerre gondolok, mint az első válaszoló, bár az Opelokat nem nagyon ismerem, mert Ford szervízben dolgozom, de hasonló problémával szembesültünk mi is, nemegyszer.
Egy gyertyakábel csere néha csodákra képes!
(Ha van olyan márkatársad, aki megengedi, hogy az ő kábelkötegével kipróbáld, akkor addíg ne vegyél)
1.4 opel astra közvetlen befecskedzéssel, valamint ac pumpával nem létezik benzinesnél.
van központi ill. hengerenti befecskendetés.
valamint elektromos üzemanyag szívattyu.
a Közvetelen befecskedezés diesel motoroknál van.üzenem a fordos szerelőnek is.ha csak a szerelőd gyanakszik akkor ne cserélje ki az szgk. összes alkatrészeit hanem javítsa meg garanciával. ha erre nem képes keress egy másik szerelőt.
(nagyon sok okostojás van én is megjártam, kicserélt mindent mégse volt jó. egy másik szerelő negyed annyi pénzért megcsinálta amit a másik elb****tt.
a szerelöd milyen indokkal mondta hogy hengerfejes.
Ha tipikusan ugyanaz a henger nem megy lehetséges okok: /gyerytya, gyujtókábel,injektorszelep/ (hengerenkéntieknél).Ha a szerelőd hengefejre, vagy tömitésre gyanakszik, akkor az adott hengernél olaj ill. hütőfolyadékot kell azonosítanod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!