Miben különbözik a honda civic eg6 és a sima? És mi a különbség a v-tech és a sima köszt? A v-tech v motor, vagy sima egysoros?
A V-Tech egy nem túl igényes zenét játszó fiúzenekar.
A Honda VTEC rendszere az egyik a sokféle változó szelepvezérlési rendszer közül. Bármilyen motoron alkalmazható, ők maguk is használják soros motorokon (pl. Civic) és V-motorokon (VFR800) is. Az egyik fő jellemzője az, hogy alacsony fordulaton a hengerenkénti 4 szelepből csak 2 működik, magas fordulaton lép be mind a négy és a szelepnyitások időzítését tudja megváltoztatni.
Az EG6 pedig egy Civic-változat kódja. Ha jól tudom, az 1992-95 közt gyártott európai kivitelű Civic VTi-t jelöli.
ez a "sima" szó úgy hangzik mintha valami rosszabb technikáról beszélnél.
mielőtt valami csúcs dologra gondolnál amikor 16V-t látsz 1 autón,
elmondom: 4 szelepet 1 hengerhez,kifejezetten a versenysportra találták ki még ősidőkkel ez előtt.kifejezetten magas fordulattartományba jelent előnyt.
egésze addig pedig jó marketing fogás a kicsit is közönségesebb autókon amig 6,7,8000-fordulatnál nem tudnak többet.felesleges bonyolítás csomo plusz alkatrész feleslegesen.
ha megtudják oldani máshogy azt a mennyiségü égéstermék bejuttatását ugyanazon idő alatt 2 szeleppel (jó nagy szívószelepekkel),akkor egy jobb motort kapsz nagyobb nyomatékkal.szerintem a mai járművek közül csak a motorkerékpárokon van igazán értelme.
a V-tech persze más ,az valóban hasznos dolog.de nem egy olyan WW motoron ahol 8000-be vége a dalnak,mert az igazi ének 10.000 felett kezdődik szerintem.ezt viszont kevés autó tudja az utcán,így maradnak a motorkerékpárok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!