Autópályára megfelelő dinamikus, de csak szívóbenzines autó ami négy felnőttnek kényelmes utazást biztosít?
Viszont egy szívóbenzinnek egyáltalán nem baj ha pörgetik, sőt, sokkal jobb mintha 2000-es fordulaton erőlködne.
A zajban, komfortban egyetértek.
Ha kis fordulatot meg zajt akarsz, akkor nem szívóbenzint veszel.
A turbo benzinek a legcsendesebbek motorzaj szempontból.
"Teljes tévhit, hogy autópályára nagy teljesítmény KELL."
Nem kell, csak jó. Én jártam 75 lovas szívóbenzinessel Németországba sokszor. Tökéletes volt, kivitt, hazahozott. Ha beragadsz egy kamion mögé 90-el és előzni akarsz, cumi. Most 3 literes dízellel járok, ég és a föld. Nagyon sokat számít, mennyi idő kell, amígy 140-re gyorsítasz, és előny, ha nem kell padlózni fél percig, amíg eléri végre a sebességet (a motort is tönkreteszed ezzel, plusz a fogyasztás is nagyon nagy lesz). A 100 lóerős szívóbenzin 4 emberrel és csomagokkal a 120-at sem tudja tartani már egy enyhe emelkedőn.
#13: Ezt a kamion mögé beragadást sosem értettem. Ez pont olyan mint megállni a gyorsítósáv végén.
Ha folyamatosan nézed a tükröt, meg nézel előre is, akkor egyik sem történhet meg.
14es
Kivéve amikor igen. Ha egy gyenge szívóbenzinessel nem bírod tartani végig a 130-140-et (nem bírod, vagy ha igen, nagyon sokat fogyaszt és nem tesz jót neki), akkor 110-120-al fogsz menni, és bizony akkor gyakran beragadsz a kamionok mögé.
16os
Sose vezettél még az M1-esen, M5ösön, M3 nyugati részén?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!