Autópályára megfelelő dinamikus, de csak szívóbenzines autó ami négy felnőttnek kényelmes utazást biztosít?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Viszont egy szívóbenzinnek egyáltalán nem baj ha pörgetik, sőt, sokkal jobb mintha 2000-es fordulaton erőlködne.
A zajban, komfortban egyetértek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha kis fordulatot meg zajt akarsz, akkor nem szívóbenzint veszel.
A turbo benzinek a legcsendesebbek motorzaj szempontból.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Teljes tévhit, hogy autópályára nagy teljesítmény KELL."
Nem kell, csak jó. Én jártam 75 lovas szívóbenzinessel Németországba sokszor. Tökéletes volt, kivitt, hazahozott. Ha beragadsz egy kamion mögé 90-el és előzni akarsz, cumi. Most 3 literes dízellel járok, ég és a föld. Nagyon sokat számít, mennyi idő kell, amígy 140-re gyorsítasz, és előny, ha nem kell padlózni fél percig, amíg eléri végre a sebességet (a motort is tönkreteszed ezzel, plusz a fogyasztás is nagyon nagy lesz). A 100 lóerős szívóbenzin 4 emberrel és csomagokkal a 120-at sem tudja tartani már egy enyhe emelkedőn.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#13: Ezt a kamion mögé beragadást sosem értettem. Ez pont olyan mint megállni a gyorsítósáv végén.
Ha folyamatosan nézed a tükröt, meg nézel előre is, akkor egyik sem történhet meg.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
14es
Kivéve amikor igen. Ha egy gyenge szívóbenzinessel nem bírod tartani végig a 130-140-et (nem bírod, vagy ha igen, nagyon sokat fogyaszt és nem tesz jót neki), akkor 110-120-al fogsz menni, és bizony akkor gyakran beragadsz a kamionok mögé.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
16os
Sose vezettél még az M1-esen, M5ösön, M3 nyugati részén?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!