Mit jelent ez a hiba, hogy “ P0230 üzemanyag szivattyú primer áramkör hibás működés” ?
Ohh, akkor ezért ír hibát nálam.
Vettem egy autót, és erre ezt a hibát írja amit fentebb írtam, és úgy van megcsinálva az ac pumpa működtetése hogy biztosíték dobozban a relére kötöttek valami vezetéket és onnan egyenesen az akksira van kötve.. és gondolom így tovább oda.
Kicsit monyák munkának tartom, de ebből nem lehet probléma? és gondolom emiatt nem tudom kiiktatni a motor hibát.
Ebbe én is beleszaladtam.
Nem indult a pumpa, nem tudtam telekről haZAJÖNNI.
Reggel rájöttem, hogy a relé jó, csak a nagyáramú láb nem érintkezik.
Egy vastag dróttal áthidaltam, hazajöttem.
A reléfészket igazgattam, relét kicseréltem, de csináltam egy kapcsolható áthidalót, be lehet húzni az autóba.
Mi történt? Az új relé megadta magát, a behúzótekercs forrasztásnál szakadt meg.
Most jött jól a behúzható kapcsoló, 5 perc múlva mehettem tovább.
Hogy Nálad hogyan van megoldva, azt nem látom, így nem tudok mit mondani.
Nálam, de sok autónál is úgy van: Van a relének 4 lába.
Ha kihúzod, látod melyik melyik. Neked első körben a behúzótekercs kell.
Egy műszerrel, de jobb egy próbalámpa, benyúlsz az érintkezőhöz, megnézed gyújtás ráadásakor gyullad-e a lámpa.
Ha igen megkapja a vezérlést, de nálam csak 5 másodpercig, ha nincs indítózás.
A másik 2 (nagyáramú) lábon, az egyiken ott a 12V, azt is ellenőrizni kell a testhez, de akár a másik lábhoz is, ha indul a szivattyú, akkor nem jó, vagy nem érintkezik a relé, mint nálam.
Ha igen
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!