Holland autónál a kevés km az kamu?
NAP által elvileg valós... De valós lehet az import autó is, amit úgy hirdetnek ott, mint itt a német import kocsikat... első orvos tulajtól csak templomba menet használt és csak nyáron.
2005-ös autóról van szó. Képek alapján egyébként nagyon szép, nem szilikontól folyik széjjel éppen, hanem valós kopásmentesség van, és ha jól láttam nem murvás nepper hirdeti, hanem szalonféle.
Nem akarom megvenni, csak találtam, és érdekelne, hogy valós lehet-e egy ilyen megkímélt példány kint. Igaz, ahhoz képest nem olcsó, 3500 euró körül adják.
„ 5-ös, a gumi akkor is öregszik, ha megy, akkor is öregszik, ha áll. Vagyis az életkor számít. Nincs ilyen, hogy állásában tönkre megy“
Most akkor döntsd el, hogy öregszik az állásban vagy nem.
Mert azt írod, hogy öregszik állásban is, de mégsem megy tönkre? Vagy ezt hogy értsem?
Én sehol sem állítottam, hogy maga az állás rosszabb lenne a gumiknak, mint a használat, csak azt, hogy ha leállítod, attól nem fog konzerválódni.
De hogy tovább menjünk. Mi a helyzet az “összegyógyuló” fémalkatrészekkel, megszoruló fékhengerekkel, bowdenekkel? Miért volt nekem az régen, hogy régen a mechanikus injektorszelep akkor adta fel, amikor egészségesen leraktam télre, tavaszra meg már nem porlasztott szépen, és kihagytak a hengerek?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!