Pár sorban kérhetnék összefoglalót, hogy kézi váltós dízel, szívóbenzin és még esetleg pluszban LPG üzem esetén milyen általános költségekre számíthatok?
Pl. dízelnél ott a nagynyomású rendszer, porlasztók, esetleg izzítógyertya, benzinnél gyertyákat tudom, de mást nem nagyon ami cserés lehet (nem volt még benzines kocsink, első autónk egy dízeles), LPG esetén szelephézag ellenőrzés évente, gázszűrő.
Szívóbenzin, illetve plusz LPG üzem esetén milyen plusz meghibásodások adódhatnak, ha az nem olyan hatalmas teljesítményű?
Turbót és a kettőstömegűt nem mondom, mert előbbi nem hajlamos meghibásodásra, utóbbi meg nem minden modellben van.
Sokan mondják hogy benzinest 250 ezer környéké és felett nagyon meg kell nézni, mert előjöhet minden is már, főleg hengerfejesség, olajfogyasztás nem is kicsit némelyiknél, 300 ezer felett meg egyenesen halál.
Dízelnél meg a 250 ezer - ha karban volt tartva - akkor élettartama felénél lehet, persze azt is mondják hogy ennél is már előjöhet mindenféle felújítandó dolog, csak költségesebbek mint a szívóbenzines alkatrészeinek cseréje.
Perpillanat az LPG üzem felé hajlok, tekintve hogy ha lejár az árstop, majdnem dízel fogyasztást is kihozhatok egy nagyobb fogyasztású benzinesből is így.
Dízeles nyűgöktől akarnám magam megkímélni. Vehetnék kismotoros kiskocsit is, ami elvan 6 literrel, és akkor megint csak ugyanott vagyok, de azok nekem tényleg kicsik. Pakolni nem lehet bele, mögöttem meg nem marad hely szinte, magas vagyok.
Azért ez igen csak autófüggő....
Nyilván más a fenntartása egy 30 éves adagolós dízel mercinek mint egy modern nagynyomású dízel autóé...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!