Elöl 13 hátul 48-as lánckerék van a motoron (50es, enduro) Ha előre 10 hátul 53 lesz az mennyire lesz érezhető majd?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Na, akkor még egyszer fussunk neki, mert az előző kicsit elszámolta. Vagyis nem számolta el, csak fordítva értelmezte (nem nehéz egyébként).
Rövidül az áttétel, jobban ugrik a motor, a végsebessége alacsonyabb lesz és többet fog fogyasztani, mert azonos sebességhez magasabb fordulat fog tartozni. Elméletileg a végsebbeség a kétharmadára csökken, a gyakorlatban kicsit több lesz az eredeti kétharmadánál, mert a legfelső fokozatban kicsit tovább tud forogni a motor, mint az eredeti áttétellel. A gyorsulása viszont érezhetően jobb lesz - feltéve, hogy elég gyorsan tudsz kapcsolgatni, mert hamar lepörgi a fokozatokat, illetve lehetnek kisebb-nagyobb trakciós problémák is, de ez azért az 50-esekre nem annyira jellemző, nem olyan nagy a nyomatékuk.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Úh hát igen ezt tényleg benéztem :D
Másodiknál a pont :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!