Digitális, modern műszerfal az autókban, vagy inkább a hagyományos műszerezettség?
Nekem tetezenek a digitális műszerfalak az autókban, ha (és ez egy igen NAGY ha) igényesen vannak megtervezve és létrehozva. Tehát nem csak bedobunk egy tabletet ‘oszt cső’, hanem szépen beintegráljuk és az autó részévé tesszük
Erre egy nagyon jó példa szerintem a BMW-féle 6WB avagy 2012-kb.2018-ig gyártott műszerfala. (Szép,igényes, minden infót visszaad, lehetőség van full digitális és analóg infókra is és vannak benne rendes analóg elementek is)
Viszont véleményem szerint a digitális-képernyős csúszkás-Klímaberendezés és hőfokvezérlés elég nagy fszság, menet közben bizgerálni huzigálni rajta az újjad.. most nem érzékelte, vagy nem csúszik stb.. (és ez egy legújabb gen. Audi A7-ben, inkább használtam a hangvezérlést..)
Az ilyen berendezések és a hangerő állító véleményem szerint mindig hogy ‘rendes tekerő’ avagy gomb kéne legyen,amit fizikálisan is használhatsz. (Hamár nagyon Prémium avagy Luxus, akkor legyen a Gomb! Mittomén kerámiából(mint BMW) vagy aranyból ezüstből, faragott cuccokból stb)
Legyen digitális, de legyen analóg is, ahogyan a 3-as is irja.
Az infotainmentsystem pedig tudjon carplayt és legyen értelmes látható kijelzöje. Persze nem kell tulzába esni, mint egy Tesla esetén, valamint a klimának a kezelöszervei legyenek gombosak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!