Sávváltáskor balra mindig elfordítod arra a fejed, hogy megnézd a holtteret, vagy van olyan, hogy csak a tükörre hagyatkozol?





MINDIG benézek egészen tövig, jobban megbízok benne mint a tükörben.
Van holttér, általában sávváltásnál az ember felkészül és nagyjábüól a középsőből felméri hogy kik vannak körülötte. De hirtelen van pl sávlezárás akkor 1 másodperced van kb, tükör , fej forditása egészen hátra és úgy. Ha nem néznék be a holttérbe fejjel már 5-6x ütköztem volna, ennyiszer volt hogy pont mellettem volt ajutó de azt nem látod a tükörben mert melletted van.
" De hirtelen van pl sávlezárás akkor 1 másodperced van kb, tükör , fej forditása egészen hátra és úgy."
Fékezni is lehet ám ilyenkor, nem kell feltétlenül lendületből sávot váltani.










"Idáig tükör és oldalra pillantottam. Sajnos 2 hete szemüveges lettem igytobbet oldalra nem látok ezért a dudalast hallgatom ha valaki nagyon dudal akkor baj van, vagy leveszem a szemüvegem mert az biztonságosabb"
"Igen de a nyakam is rossz 3 servem van (csak a nyaki gerincen ennyi) ott igy bar tudom forditani de nem eléggé."
Tehát nem látsz, mert nem viselsz szemüveget és nem tudsz hátranézni, mert fáj a nyakad. Ember, nem akarok finomkodni, de remélem nem ölsz meg mást magadon kívül az autóddal. Miért nem látod be, hogy fizikailag alkalmatlan vagy a vezetésre? Tisztára mint a fejükből ki nem látó 80 éves papák, akik vénségükre válnak gyilkossá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!