Milyen motort vegyek 200.000ft-ig?
Az a "terep", amire te gondolsz, 90%-ban közút amúgy, azaz jogsi és rendszám meg forgalmi kell. Hacsak nem magánszemély elzárt endúrópályájára gondolsz.
Pontosan mire gondolsz terep alatt? Addig nehéz megállapítani, hogy milyen választ adjak, mivel 200 ezerből értelmes rendszámos endúró nem jön ki, de lassan papír nélküli 125-ös se.
"olyan utakon fogom használni ahol nem járnak autók mert nem is nagyon tudnának"
Ez attól még 99%, hogy közút, ha közútról megközelíthető és nincs kerítés vagy sorompó.
Ha neked nem kell papír, akkor valami 50-es smkp kell neked, valamint Am-es jogosítvány.
Yamaha dt50. De azt meg 400 alatt nemigen találsz.
Gondolom erdő, mező, rét(ami nem közút). Ott mehetsz papír nélkül. Nekünk van egy b@szott nagy rét a kert alatt millió szerte ágazó földúttal, ahol a kutya se jár. Ilyen helyeken a legjobb csapatni. Első "nagyobb" motorom egy 1986-os, 125-ös cagiva sxt volt. Sose hagyott cserben és bírta a kemény terepet is. Nem egy erőgép de szerethető motor volt. Szóval vegyél nyugodtan bármilyen "kibelezett" krossz endurót ami tényleg megbízható és már mehetsz is.
#7
Nem mehet, csak ha az a ti erőtök vagy a tulaj engedi. Ha nem magántulajdon és közforgalom elől nincs elzárva, akkor bizony közút és kell rendszám meg jogsi. Én is motorozom, szoktam rendszeresen menni a TET-en, úgyhogy elég pontosan tudom a szabályozást. Csakúgy random nem mehetsz be az erdőbe a fák közé bárhol.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!