Clio 1,4 16V motorvezérlés csere után a motor néha egyenetlenül jár és erőtlenebb, mint volt. A szervízben természetesen tagadták, hogy bármit rosszul csináltak. Mi lehet a jelenség oka?
Tehát csak néha jár szarul , máskor meg jó?
EZ nem a vezérléstől van akkor.
El van rakva 1 foggal a vezérlés.
Renaultnál nem nehéz, annyira jól sikerült szopatósra megtervezni, hogy minden második el van rakva, ami nálam jár.
Van egy trükkje, hogy kell beállítani, komoly szerviz lehet, ahova vitted. :)
#3 vagyok: továbbra is azt mondom, hogy nem vezérlés. Ha a vezérlés van elrakva, akkor az mindig szar. Alapjáraton, terhelésen, előre, hátra, hidegben, melegben, hétköznap, hétvégén... mindig.
Amit te írsz, az inkább gyújtáskimaradásra utal. Persze azt sok minden okozhat és nem mindegyik viselkedik így, ahogy te írod, de van pár olyan dolog, ami alapjáraton gyújtáskimaradást okoz, magasabb fordulaton viszont "elkapja" és megy rendesen a henger. A leggyakoribb ilyen hiba a kompresszióvesztés, aminek valóban nem sok köze lehet a vezérléscseréhez, szóval elképzelhető, hogy tényleg nem a szerviz hibája, csak esetleg véletlen egybeesés. De ahhoz, hogy kiderüljön ők-e a hibások, ahhoz először be kell azonosítani a pontos hibát. Mi innen ezt nem tudjuk megtenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!